Mitä mieltä tästä hääpuvusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kauheasti tykkää, mutta senhän siitä on tykättävä kenen päälle se tuleekin - joten jos et itse oikein tiedä tykkäätkö, niin miksi edes harkitset??

Ei ole kallis. 172€ postituksineen. Jos pukua joutuu muokkaamaan, niin se sitten päälle.

Onhan tuo ihan kaunis omastakin mielestä, mietin vain, että miltäköhän näyttää isomman naisen päällä, on noita muotoja muutenkin, enkä mikään tikkumalli...

Nätti. Voihan tuota muokata, tai ottaa värillisenä esim. tuon pitsiosan? Tahdotko laahuksen, jos et niin sen jälkeenhän tuo pitsinen yläosa menee tulevaisuudessa muissakin juhlissa, etenkin jos ottaa jonkun muun kuin ihan vitivalkoisen. Jos haluaa pitkäikäisemmän eikä tuota saa vaikka päiväksi vuokralle.

Ei pienet häät estä hienoa hääpukua, teidän juhlapäivä se silti on :) Budjettikysymys enemmänkin.

Itse menin vastikään maistraatissa naimisiin ja itse en edes harkinnut valkoista hääpukua. Itse miellän sen jotenkin vain kirkkohäihin. Sanotaan, että tuollainen hieno hääpuku on minusta liian hieno siihen hyvin lyhyeen tilaisuuteen mikä maistraattivihkiminen on.

Ja ihan sen takia pohdin ja mietin, koska haluan, että mieheni tykkää myös puvusta, jossa menemme naimisiin.
Minusta olisi kauhea huomata, että mies inhoaa pukua, jonka olen valinnut.

Tuo on tuollainen retromalli. Mun äitillä oli melkeenpä just samanlainen kun meni naimisiin vuonna 1969...Ihan nätti pukuhan tuo on, mutta mun mielestä ehkä vähän liian pramea maistraattivihkimiseen. Eri asia on, jos teillä on maistraatin jälkeen hääjuhlat jossakin erikseen.

Kyllä minulla ainakin ihan prameat juhlavaatteet olikin, vaikka maistraatissa menimme naimisiin! Meidän päivähän se oli! Tosin valkoista pukua ei itselläni ollut, ihan sen takia, että puvun hankinnan kanssa tuli vähän kiire.. Mutta onneksi löysin tilalle ihan täydellisen punamustan puvun!

Ihan kaunis hääpuku on kyllä :) Tuo "pitsitakki" tuossa mekon päällä vähän hämäsi ensikatselemalla, koska siitä jäi jotenkin hieman (siis hyvin vähän) sellanen yöpaitafiilis.... Mutta ei kyllä häirinnyt niin paljon, että se erityisesti haittaisi, joten on oikeasti kaunis puku.

Ihan kaunis puku.Kyllä hääpuku vetää itseensä ylimääräiset kilot ja näyttää timmimmältä,kuin on,joten se ei ole ongelmana.Mikäli itse pidät siitä,niin miksi ei..mistä muuten tilattavissa,kun ei ole kovin kalliskaan? =)

Yhteistyössä