A
ap
Vieras
niih,kai se pitää unohtaa...tai sitten tarjota vaan se 60 000.Pelottaa vaan jos hometta ois,eikä kuntotarkastuksessa näy.Täytyy miettiä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sijainti sijainti sijainti:Alkuperäinen kirjoittaja .:Nenä tarkkana katsomaan taloaMinusta tuo näyttää hyvältä rintamamiestalolta. Osittain sitä Wanahaaki pintaa näytts olevan ja niiltä osin ei kai ole huonoja remppa ratkaisuja tehty. Jos olette tottuneet uuteen asuntoon niin tottuminen voi olla narahtavaanja viileäänkin lattiaan. Minusta sijainti on tärkein
![]()
jos pelkästään sijaintia pitää tärkeimpänä on sama muuttaa puolijoukkuetelttaan keskustan puistoon.
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa:tustua huolella rakenteisiin, mitata kosteus jne. hommatkaa kunnon ammattilainen arvioimaan talon kunnon, jottei tule ostettua kasaa lautoja sadalla tonnilla. Ja jos rakenteet kunnossa, niin varatkaa nyt ainakin 50 000e remonttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mistäs tähän hätään löytää homekoiran?Ja paljonkohan maksaa..?
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:itse rempattiin rintsikka uuden veroiseksi 15tonnilla (kylpyhuone ja sauna remontoitu valmiiksi) Mutta tehtiin kaikki itse eikä ollu mitään perustavaa laatua olevia vikoja eli hyvä kuori oli ja terve talo hyvine eristyksineen. Helpompi mitä isompi budjetti. 50tonnia mä arvioisin et menis remppaan jos jotain osaatte itsekin tehdä... 80tonnia tekisin tarjouksen.
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:Kallis,remonttia vailla ja vielä vuokratontilla,ei kiitos. Hintaa saatava tuonne likemmä 60 000 niin sitten ehkä voisin ajatella,siis jos tuolta suunnalta etsisin asuntoa.