Mitä mieltä tästä asunnosta, sijainnista jne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 000
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sijainti on ihan ok mielestäni, mutta itse asuntoon en ihastunut. 2 pienempää makkaria näyttivät todella pieniltä ja olohuoneen / avokeittiön sisustusmahdollisuudet ovat tuossa vähäiset, ja tuo tilakin vaikutti pieneltä. Musta asunto oli myös kallis, mutta tuon verran taitavat uudet asunnot täälläpäin maksaa.

Mutta jos uusi miellyttää ja asunto itseänne miellyttää, niin siitä vain eteenpäin.

Nuo huoneet ovat niin pieniä että en ottaisi. Tuon hinnan voisin maksaa koska omakotitaloa en ikinä halua, jos olisi hyvä sijainti ja muutenki erittäin hyvä ellei täydellinen ;) Vantaata en tunne niin sijainnista en osaa sanoa.. ja en ikinä haluaisi että eteisestä mennään vessaan, ei näytä kivalta. Mutta siis hieman jos pohjaa muuttaisi ja yksi makuuhuone pois niin ok..

Asunto ok ja voisin tuollaiseen muuttaakin, jos hinta olisi kohtuullisempi. Pitäisi kyllä käytännössä nähdä ensin miten pohja tuntuu toimivan. Iso tuo ei ole, mutta ei meidän kolmiokaan ole kuin alle 70m2.

Alueesta en osaa sanoa mitään. Kuvissa näyttää toisaalta kauniilta, toisaalta hieman synkältä. Järvikö tuo on?

Nuo huoneet ovat niin pieniä että en ottaisi. Tuon hinnan voisin maksaa koska omakotitaloa en ikinä halua, jos olisi hyvä sijainti ja muutenki erittäin hyvä ellei täydellinen ;) Vantaata en tunne niin sijainnista en osaa sanoa.. ja en ikinä haluaisi että eteisestä mennään vessaan, ei näytä kivalta. Mutta siis hieman jos pohjaa muuttaisi ja yksi makuuhuone pois niin ok..

Sori jos kiinnitän mielestäsi epäolennaiseen huomiota, mutta mielestäni on enemmän kuin tavallista, että eteisestä mennään vessaan! Itse asiassa, näytätkö kt-asunnon, jossa wc EI olisi eteisen/ eteiskäytävän/aulan yhteydessä? Tää taitaa olla 7. asunto, jossa asun ja aina on ollut noin. Aika monessa olen myös käynyt, eikä tule heti mieleen, missä wc olisi muualla.

Paikka on ihanan näköinen, siitä plussa. Asunto on harmillisen pieni, tai kun pieniin neliöihin ängetään neljä huonetta, niin vaikutelma on pieni, mutta hinta iso. Olkkari vaikuttaa hankalalta kalustaa. Parveke on koillinen-itäsuuntaan, jolloin siihen paistaa vain aamuaurinko. Toisille tietysti sekin on plussaa :)

Pähkinärinne on kivaa ja kaunista aluetta, eniten Lammaslammen ansiosta. Palvelut lähellä ja hyvät kulkuyhteydet. Alueellahan oli jokin aikaa sitten synkkä maine rikollisjengin kerhotilojen vuoksi mutta nyt ne ovat saaneet sieltä lähtöpassit ja normaalimeno jatkuu.
Jos tuolta suunnalta asuntoa ostaisin niin taitaisin kuitenkin mieluummin ostaa Hämeenkylästä (melkein vierestä) tai Askistosta, molemmissa hinnat alhaisemmat kuin Pähkiksessä.

Tässä pääsisi helpolla pihatöissä, missä piha?
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13360709307690&itemcmd=move9&listSize=15&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1640181

[QUOTE="vieras";26194390]Sori jos kiinnitän mielestäsi epäolennaiseen huomiota, mutta mielestäni on enemmän kuin tavallista, että eteisestä mennään vessaan! Itse asiassa, näytätkö kt-asunnon, jossa wc EI olisi eteisen/ eteiskäytävän/aulan yhteydessä? Tää taitaa olla 7. asunto, jossa asun ja aina on ollut noin. Aika monessa olen myös käynyt, eikä tule heti mieleen, missä wc olisi muualla.[/QUOTE]

Mennään meilläkin vessaan aulasta, mutta tuossa se oli heti ulko-oven vieressä, sitä meinasin :) Ja monessa asunnossa/talossa wc on esimerkiksi kylpyhuoneen vieressä eikä lähelläkään eteistä..

Mä en tunne aluetta lainkaan, joten en voi sanoa sinänsä hintatasosta mitään. Kuvat näyttivät kyllä kivalta. Ei uskoakseni kallis hinta neliöstä.

Pienet huoneethan siinä on, mutta se on nykyään se suunta, halvempia asuntoja on helpompi myydä, ja muuten pohja näytti ihan kivalta ja simppeliltä. Itse vierastan ajatusta, että kaikki makuuhuoneet ovat vierekkäin, mielummin vanhempien makuuhuone asunnon toiseen päähän ;)

Sijainnista en osaa sanoa mitään ja kamalan kallis mutta niinhän nuo tuppaa pk-seudulla olemaan.
Pohja ihan ok ja jos tarvetta kolmelle makkarille niin eipä ne noilla asunnon neliöillä (ja hinnoilla) voi paljon isompia olla.
Ei huano.

Yhteistyössä