Uusi puolen miljoonan talo, 156,5 neliötä ja vain 1 wc?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tikkari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minustakin pytty kylppärissä on yöks. Mikä estää tekemästä kahta erillistä wc:tä?! Meilläkin on, eikä ole pois muista neliöistä. Ei ole tosin miljoonaluokan tönökään :snotty:

Tuohon pohjaan sitä ei ilmeisesti ole vaan haluttu tehdä. Normaali ratkaisuhan on se pytty kylppärin nurkassa. Usko tai älä, meilläkin on niin, vaikka on ihan arkkitehdin meille piirtämä uniikkitalo ja arvokin on enemmän kuin tuon ap:n linkkaaman talon :)

[QUOTE="jipsu";24699722]Meillä on kylppärin yhteydessä erillinen wc, niin ei tartte istuskella pöntöllä muiden saunojien nähtävänä eikä tartte juoksennella vesi valuen ympäri taloa kesken saunomisen.[/QUOTE]

kusta voi lattiallekin, paskoakkin jos siltä tuntuu

Silloin kun mä olin nuori, asuttiin rintamamiestalossa, jossa oli tasan yksi paskahuussi (kylppäristä erillään). Ja ihan hyvin se elo sujui.

En ymmärrä jenkkejä, joilla on vessoja enemmän kuin makuuhuoneita. Ilmeisesti jokaiselle pitää olla oma huussi, ettei joudu toisten paskankäryjä haistelemaan.

Silloin kun mä olin nuori, asuttiin rintamamiestalossa, jossa oli tasan yksi paskahuussi (kylppäristä erillään). Ja ihan hyvin se elo sujui.

En ymmärrä jenkkejä, joilla on vessoja enemmän kuin makuuhuoneita. Ilmeisesti jokaiselle pitää olla oma huussi, ettei joudu toisten paskankäryjä haistelemaan.

Totta, aika harvoin ihmisillä kuitenkaan sattuu välttämätön hätä just tasan samaan aikaan etteikö vois odottaa sen aikaa et toinen on valmis.

Niillähän on jokaiselle makuhuoneelle oma kylpyhuone vessoineen.

[QUOTE="vieras";24699349]Miksi ihmeessä noin pienessä yksitasoisessa talossa pitäisi olla useampi vessa?[/QUOTE]

Mulla on mies jolla on parta. Sitten mulla on teini-ikäinen tytär.
Molemmilla kestää tuo aamutoimien tekeminen

Mä en koskaan muuttaisi taloon jossa on vain yksi vessa!

Kyllähän kaikkeen tottuu, kuten yhteen vessaan, vaikka olis perheenjäseniä monta. :)

Mutta kyllä minä henk.koht haluaisin isohkoon omakotitaloon kaksi vessanpönttöä (joskus olen asunut niin ja on ollut kaksi vessanpönttöä)... =)

Meidän perhe on vain kolmihenkinen, mutta sattuupa aina niin, että aamuisin jokainen olisi menossa vessaan samaan aikaan ja kaikki pidemmäksi aikaa. Asutaan nyt vuokralla rivarissa, ja on siis vain yksi wc eikä kylppärissä ole pönttöä. Kun tästä muutetaan, on kaksi pönttöä ehdoton vaatimus. Mulle on ihan sama vaikka se toinen olisikin kylpyhuoneessa.

Tämä siis täysin ot itse aiheeseen.

Meillä on 200 asuinneliötä ja vaan yksi vessa. Eikä ole tähän päivään mennessä ilmaantunut tarvetta toiselle.
Meitä on neljä henkeä. Lapset ei kylläkään ole vielä teini-iässä, mutta kyllä ne meikit ja kampaukset voi tehdä muuallakin kun veskissä.. Itsekään en niitä tee vessassa. Miehen parran- tai tukanajo ei ole koskaan estänyt tai viivästyttänyt mun vessassakäyntejä :)

No jaa..Meillä on liki 120 neliöinen talo ja vain yksi vessa enkä usko et enempää tarttis ollakkaa..Pesuhuoneessa on sitten vielä peili, lavuaari ja kaapistot jossa voi ajella partaa, meikata tai vaikka mennä sinne kaappiin piiloon että muut voi käydä hädällää rauhassa siellä missä on pönttökin.. :)

Yhteistyössä