Mitä mieltä tästä äitityypistä? Miten tulla samanlaiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluan olla samanlainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haluan olla samanlainen

Vieras
Mä kaupungilla ollessa olen bongannut useita tämmöisiä äitejä esim Stockalla. Rattaina on bugaboot, olalla tai vaunuissa Storksak hoitolaukku, isot mustat "julkkis"aurinkolasit ja trendikkäät (todnäk kalliit) vaatteet sekä isot timantit sormissa ja korvissa. Kassoilla vilahtaa Louis Vuittonin lompakot tai Guccin lompakko. Vauvoilla tai lapsilla on useimmiten merkkivaatteita päällä kuten Burberry, Gant tms. Merkit ovat hyvin esillä. Sen lisäksi äidit näyttävät hoikilta, hyväkuntoisilta ja kauniilta. Meikitkin aina kohdillaan...

Mistä näitä tyylikkäitä äitejä oikein riittä??? Mä haluan olla kanssa tuommoinen enkä kulahtanut perusäiti...

Alkuperäinen kirjoittaja Haluan olla samanlainen:
Mä kaupungilla ollessa olen bongannut useita tämmöisiä äitejä esim Stockalla. Rattaina on bugaboot, olalla tai vaunuissa Storksak hoitolaukku, isot mustat "julkkis"aurinkolasit ja trendikkäät (todnäk kalliit) vaatteet sekä isot timantit sormissa ja korvissa. Kassoilla vilahtaa Louis Vuittonin lompakot tai Guccin lompakko. Vauvoilla tai lapsilla on useimmiten merkkivaatteita päällä kuten Burberry, Gant tms. Merkit ovat hyvin esillä. Sen lisäksi äidit näyttävät hoikilta, hyväkuntoisilta ja kauniilta. Meikitkin aina kohdillaan...

Mistä näitä tyylikkäitä äitejä oikein riittä??? Mä haluan olla kanssa tuommoinen enkä kulahtanut perusäiti...

Eihän tuo kaikki vaadi kuin rahaa.

Ei se onnea takaa, jos on rahaa ostaa kallista. Mä ainakin olen mieluummin onnellinen omana itsenäni, en tartte merkkituotteita pönkittämään itsetuntoa. Ja jos merkkiä ostaisinkin, niin todellakin sit edes sellaisia että ne merkit ei paistais silmille.

T:äiti joka työntää lastaan 90-luvun vaunuilla vaikka olis rahaa ostaa paljon hienompaakin...

Sinusta itsestäsi se on kiinni!
Toisilla on paljon rahaa, toisten vanhemmilla on paljon rahaa, toiset ostavat piraatteja ja feikkejä. Huuto.net on väärällään em. tavaraa...
H&M, ONLY ja Glitter esimerkiksi myyvät hienoja halpis koruja. Kallis ei tarkoita hyvännäköistä.

Niillä on vielä aina vaalea paksu tukka täydellisellä pompulalla, kiinteä beba ja muutenkin niillä on kaikki hyvin :D Lapset on kauniita ja kilttejä, miehet täydellisiä (ja rikkaita ) :whistle:

Yhteistyössä