T
"tirppana"
Vieras
Meil vauvalle sattui tapaturma, jonka välillisenä aiheuttajana oli isosisko (3v).
Alkuun isä moitti lapselle et miksi teit, niin mut se oli lähinnä reaktio säikähdyksestä ja loppui ku käskin lopettaan. Nyt oon saanu muualtaki kommentia siitä et miten rankaisin tätä 3v:tä tai moitinko 3v:tä mitenkään, miten tämä 3v otti tilanteen.
Isosisko juoksi pihalle sen jälkeen ku tilanne oli ohi eikä nähny itse tapahtunutta (mikä oli vain mielestäni hyvä). Mielestäni isosisko ei ole syyllinen eikä sitä saa syyllistää. Koska ensinnäki tuon ikäinen ei vielä ymmärrä syy seuraussuhdetta leikkien ja touhujen tiimellyksessä. Ainut ketä tapaturmasta voi syyttää oon minä ite, enkä aijo itekkään alkaa isoa syyllisyyden viittaa kantaa niskassa.. tapaturmia sattuu vaik ei sais sattua, mut niitä nyt vain sattuu. Eikä tuo ollu tahallinen
Alkuun isä moitti lapselle et miksi teit, niin mut se oli lähinnä reaktio säikähdyksestä ja loppui ku käskin lopettaan. Nyt oon saanu muualtaki kommentia siitä et miten rankaisin tätä 3v:tä tai moitinko 3v:tä mitenkään, miten tämä 3v otti tilanteen.
Isosisko juoksi pihalle sen jälkeen ku tilanne oli ohi eikä nähny itse tapahtunutta (mikä oli vain mielestäni hyvä). Mielestäni isosisko ei ole syyllinen eikä sitä saa syyllistää. Koska ensinnäki tuon ikäinen ei vielä ymmärrä syy seuraussuhdetta leikkien ja touhujen tiimellyksessä. Ainut ketä tapaturmasta voi syyttää oon minä ite, enkä aijo itekkään alkaa isoa syyllisyyden viittaa kantaa niskassa.. tapaturmia sattuu vaik ei sais sattua, mut niitä nyt vain sattuu. Eikä tuo ollu tahallinen