Mitä mieltä tälläisestä "ystävästä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystävyyskö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ystävyyskö

Vieras
yhetydenpito on minun puoleltani tapahtuvaa soittoa. yleensä kun soitan, on pahahetki, ei voi jutella, nyt viimeksi soitin, ja oli juuri tullut kotiin , kauppakassit purkamatta ja "jos viittisit soittaa puolen tunnin päästä", ja samaan hengenvetoon valittaa omaa väsymystään, kiireitään, ja ei vaivaudu kysymään, miten minulla menee. sanoinkin, että pura vaan niitä tavaroita, moi.

No, jos häntä ei kiinnosta soitella eikä vastailla, niin onhan se selvä viesti. Tietysti on eri asia, onko aina ollut tuollainen vai onko elämässä rankempi jakso.

kyllä jos mulle joku soittelisi niin kauppakasseja purkaisisin siinä samalla.Usein ihan pyllynkin pessut vauvalta siinä samalla tms.Hyvin on juttu luistanut siitä huolimatta että mulla pari kertaa voi tipahtaa puhelin tms.Kyllä hän ymmärtäisi ketä minulle soittaakin että siinä samalla huollan lapsia.usein teen ruokaakin tms.Puhelimen kanssa.mutta harvemmin mulle vain ketään soittaa.Lähinna viestiä laitan ja usein mä laitan ja muut vastaa jos teen erittäin selkeän kysymyksen.Mutta mitä kuuluu?kysymyksiin ei muisteta vastata.

Yhteistyössä