Mitä mieltä tällaisesta tekstistä hääkutsuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo ois vielä parempi, jos vuosille 2003 ja 2007 ois myös jotain.

Niinpä, ja toi muuttaminenkin on aika tylsä juttu... En itse kyllä tykännyt tuosta kutsusta, on jotenkin... tönkkö.

Mun mielestä muutto on tuossa just hyvä juttu. Muuttaminenhan on iso asia, eikä se suju käden käänteessä.

Minusta tuo lahja kirjekuoressa ei kuulosta hyvältä. Ensinnäkään tiettyyn ikäpolveen kuuluvat eivät tunnista sitä, että rahaa pitäisi olla. Ennemin jotaita tyyliin 'perinteisten lahjojen sijaan voitte halutessanne täydentää tiliä XXXXXXX-XXXXXX. Jos teillä on vielä saaduille rahoille jokin tietty kohde, niin silloin voi laittaa 'kartuttaa häämatkakassaa' tai 'osallistua keittiöremonttiin'.

Ihan kiva, erilainen teksti.
Ja mun mielestä voi laittaa toiveen lahjan mahtumisesta kirjekuoreen tai tilille. Kun eihän sit määritetä mitä sinne kuoreen laittaa, suurinosa kuitenkin antaa mielusti rahaa ettei joudu miettimään. Mä kyllä keksisin jotain älytöntä, eihän sen kuoren koosta voi tietää! ;)
Laittakaa että huilasitte vuodet 2003 ja 2007.

Hei, tuo huilaamisjuttu on hyvä: laittakaa vaikka että huilasitte ja valmistauduitte seuraavaan vuoteen (2004 kun oli aikamoinen vuosi koska sekä muutto että lapsi ja nyt sitten on häät).

Mä taas kertoisin rahatoiveen niin että kuten huomaatte muutamme muutenkin ahkeraan JOTEN toivomus olisi lisäkuorman välttämisen tilalle esim. osallistumista häämatkamassaan... ei nyt tuossa muodossa mutta ideana siis.

Kiva kutsu muuten, mutta itsekään en pidä hääkutsuista, joissa suurinpiirtein kielletään aineellisen lahjan ostaminen. Tulee sellainen tunne, minulle siis, että häillä halutaan tienata.

Mutta kukin tyylillään. Oikein oivaltavan hauskasti muuten kirjoitettu!

Kiva kutsu muuten, mutta itsekään en pidä hääkutsuista, joissa suurinpiirtein kielletään aineellisen lahjan ostaminen. Tulee sellainen tunne, minulle siis, että häillä halutaan tienata.

Häillä halutaan tienata???? Usko pois, niin ei tapahdu mutta kuka niitä eri merkkisiä ja mallisia kippoja ja kappoja tarvii loputtomasti? Jos on vuosia oltu yhdessä niin kyllä ne on jo hankittuna.

Häillä halutaan tienata???? Usko pois, niin ei tapahdu mutta kuka niitä eri merkkisiä ja mallisia kippoja ja kappoja tarvii loputtomasti? Jos on vuosia oltu yhdessä niin kyllä ne on jo hankittuna.

Kaikki hääparit tietää, että lahjoja tuodaan joka tapauksessa. Ajat on muuttunu, nykyään ja ennen nykyäänki ollaan asuttu yhessä jo pitkäänki ennen häitä.
Elikkä aika paljon on jo hankittuna kotiin. Siispä raha on ihan oivallinen toivomus. =)

tästä lahja hässäkästä.. kukaan ei saisi pyytää mitään lahjaksi ja kukaan ei kehtaisi mennä ilman lahjaa... eikö se nyt ihan selvää ole että lahja viedään,oli se rahaa tai muuta. Jos tuntuu että rahan pyytäminen on tyhmää,ni eikö sit siihen voi jotenkin lisätä,et tavaran sijaan mieluiten rahaa ja laittaa sen raha osion siihen silleen et kaikki tajuaa et mielummin tuo vaik euron tai kaks,ku niit kippoja... mut et kukaan ei tuntis laittavansa liian vähän sitä rahaa tjs.

Kiva, erilainen. Tosta lahjapyynnöstä mäkään en tykkäis, tuntuis et pitää maksaa ruuat tai kahvit jotka häissä saa ... Oisko teillä mitään tavaraa mitä voisitte pyytää? Lahjalista Stockalle tms mistä lahjan voi hankkia. Joku astiasto? Täydennystä jo olevaan astiastoon?
Tai sit jos teillä on joku yks juttu johon haluutte sitä rahaa niin kirjoittakaa se mihin raha päätyy. Muuten kiva kutsu. Onnellista häiden suunnittelua =) .

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Ihan naseva kutsu. Tosin se Wilkinsin ehdotus oli minusta sanamuodoltaan parmempi, siitä lahjasta, joka mahtuu kirjekuoreen.
Samaa mieltä. Minusta siis kutsu on hauska!

Ja minusta on ihan kaikkein parasta jos toivotaan rahaa, koska rahaa mulla on, mutta ei aikaa pähkäillä lahjoja ja metsästää niitä kaupoista.

As soon as large hedge cash operate the strategies, generally they will push the value straight down artificially inside the purchase on the stock options in addition to a few minutes after, could make a simple earnings with all the buy and also shipping on the cheaper investment. This is a proven way any hedge account investment decision provides larger revenue as opposed to regular mutual fund. http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg Attempt to shop throughout daylight hours and if you retail outlet in the evening, playground inside a well-lit region michael zimmerman hedge fund On top of that, you possibly can invest in these kind of securities through opening an account provider together with one of the on-line brokerage corporations.

Yhteistyössä