mitä mieltä tällaisesta miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies ei halua missään nimessä enempää lapsia ( yksi lapsi on jo ) . silti hän harrastaa seksiä vaimon kanssa ilman ehkäisyä "loppuun asti" . mies tietää, että vaimo lopettanut pillerit joulukuussa hyvistä syistä ja on puhuttu että käytetään kondomia. mies tietää myös, että naiselle toisen lapsen tulo ei olisi katastrofi. parilla on takana yksi abortti.
jos nainen tulisi nyt raskaaksi, olisiko se miestä kohti väärin? saisiko nainen siitä iloita? olisiko miehellä oikeus murjottaa?
tuosta miehestä vielä sen verran, että on oikeasti muutoin oikeinkin ihana ihminen ja hyvä mies ja isä. on mun mies meinaan.
elämä on.

kaipa tuon ikäinen mies tietää miten laps saa alkunsa???

miksi nainen on jättänyt pillerit pois, vaikka tietää, ettei mies halua lapsia? miks antaa ilman ehkäisyä, jos tietää ettei mies halua lapsia??? ellie mies halua lapsia olis naisen paras syödä pupertaa niitä pillereitä ettei käy vahinkoa!!!!!

mun mies teki noin sillon kun oli yritys tauolla. mä sanoin että jos oot kääntäny kelkkas niin käytä kortsua.
muttaku ei!

mä sanoin sille että jos mä nyt raskaudun niin se on meidän yhteinen ongelma, ei mun tai sen. että turha sitten marista kun paskat on jo housuissa ja meitä ei sit jätetä.

ei kuulemma pystyis siihenkään. miehen ongelmana oli että ei tiennyt mitä halus ja ei halunnu.

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:

miksi nainen on jättänyt pillerit pois, vaikka tietää, ettei mies halua lapsia? miks antaa ilman ehkäisyä, jos tietää ettei mies halua lapsia??? ellie mies halua lapsia olis naisen paras syödä pupertaa niitä pillereitä ettei käy vahinkoa!!!!!

no tähän pillereiden syömisen lopettamiseen on syynsä ja mies ne tietää ja niitä syitä en tänne rupea kirjoittelemaan. ja toisaalta, miksi mun pitäs syödä niitä, jos mulle uus lapsi ois ihan ok?

Niin kai aikuisen ihmisen luulis tietävän mistä/miten ne lapset tulee ja jos vielä tietää, että nainen ei syö pillereitä ja ei viitsi kumia vehkeensä ympärille solmia, niin ehkäpä sillä ei ole oikeutta murjottaa!

Turhaa leikkiä tulella, jos ei ole valmis kantamaan seurauksia.

Mies suojautukoon jos ei halua lapsia. Mun mielestä olis turha murjottaa jos raskaus alkaa, mutta aika varmasti näin ei käy, jos mies on asiassaan ehdoton..
Naisen ilo voi muuttua isoksi suruksi siinä vaiheessa kun raskaus on olemassa, jos mies ei lapsia halua oikeesti!

Muistuttaisin miestä siitä kuinka lapset lähtee alulle.. En haluaisi itelle sellaista tilannetta missään nimessä ettei toinen osapuoli halua lasta, eli söisin ehkä niitä pillereitä tai miettisin jonkin muun ehkäisyn. Mutta sekään ei ole yksin sun murhe, kyllä ukon on vastuunsa myös kannettava..

Vaikea asia.. Mutta en oikeesti lähtis tieten tahtoen leikkimään tuollaisella asialla :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no tähän pillereiden syömisen lopettamiseen on syynsä ja mies ne tietää ja niitä syitä en tänne rupea kirjoittelemaan. ja toisaalta, miksi mun pitäs syödä niitä, jos mulle uus lapsi ois ihan ok?

Koska asia ei ole yksin sun!

Kuulostaa siltä ettei mies ehdottomasti ole niitä lapsia vastaa, kyllä hän muuten kumit löytäisi, ehkä ajatellut että tulkoot jos on tullakseen.

Ei olisi minusta miestä kohtaan väärin jos nainen tuossa tapauksessa raskautuu, eiköhän tuossa ole riskit tiedossa.
Murjottaa saattaa mutta peiliin on kyllä katsominen silloin, ei minusta oikeutta sinulle ainakaan suuttua.

eli mun siis pitää hoitaa jotenkin tämä ehkäisypuolikin. vaikka olemme sopineet että se on kondomi ja vaikka se on se mies joka ei sitä halua käyttää lopulta kuitenkaan. mulle ei pillerit tai minipillerit sovi ja mitään kierukkaa tai laastaria tai rengasta en halua.
ehkäpä mä vaan uskon ja luulen, että jos tästä nyt raskaaksi tultaisiin, niin kaikki lutviutuisi kyllä. meillä on kuitenkin ihan hyvä suhde ja ekakin lapsi oli aikanaan ns.vahinko. mutta jota emme päivääkään ole katuneet.

ehkä mua vaan ärsyttää tuo miehen asenne että en halua lapsia, mutta panen sua kuitenkin ilman suojaa. kun tosiaan kyseessä on kuitenkin aikuinen mies joka tietää mitstä ne lapset saa alkunsa..

No minä kun en antaisi paljaana paneskella, jos mies olisi sanonut, ettei lapsia halua.
Sitten vois irrota, jos hän kertoisi olevansa valmis uuteen lapseen.

Mä en voi ymmärtää, miksi pitää tulella leikkiä????? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
No minä kun en antaisi paljaana paneskella, jos mies olisi sanonut, ettei lapsia halua.

ok. mä en sitten voi enää seksiäkään harrastaa.

mun vikaahan tämä on kaikki. =(

Toi on kyllä kinkkinen juttu. Ja toisaalta taas ehkä ei.

Minun mielestäni on itsestäänselvyys, ettei niitä lapsia "hankita" pelkästään toisen osapuolen tahdosta, toisen ollessa asiaa vastaan. Te kuitenkin olette sopineet pelisäännöt miehesi kanssa yhdessä. Sinä et voi pillereitä syödä ja olet hyvästä syystä lopettanut ne miehen ollessa täysin tietoinen asiasta. Et siis toimi mitenkään salaa miehen selän takana. Lisäksi olette sopineet, että käytätte sitten ehkäisynä kondomia, jota mies ei nyt sitten loppujen lopuksi käytäkään. Ja vielä, mies tietää senkin, että sinulle toisen lapsen tulo olisi toivottu asia. Ja edelleen, aikuinen mies kyllä tietää, miten lapset alkunsa saavat.

Ellei miehesi nyt ole ihan täysi tampio (anteeksi :) ), vaikuttaisi sille, ettei miehesi ole enää toisen lapsen tuloa vastaan. Eli olisi juuri tuolla Tammihärän mainitsemalla asenteella liikkeellä, "tulee jos on tullakseen"...ehkä hän ei vaan saa sanottua sitä. Juurihan Meidän perhe -lehdessä oli juttua myös miesten vauvakuumeesta ja sen ilmenemisestä, kannattaa lukea...:)

Eli jos sinä tulet raskaaksi, saat luonnollisestikin iloita asiasta! Ja miehelläsi taas ei ole pienintäkään syytä murjottaa. Loppukaneettina kuitenkin vielä sellainen asia, että sinuna minä vielä keskustelisin uudelleen miehen kanssa asiasta ja vääntäisin rautalangasta tämän jutun. Minun mielestäni se ei olisi reilua, että mies toimii nyt näin ja sitten jos raskautuisit, vaatisikin aborttia....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No jos kyselet että mitä mieltä olemme tällaisesta miehestä ja et kestä kommentteja, niin sille en voi mitään. Enkä voi käsitttää miksi pitää alkaa marttyyriksi????

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Toi on kyllä kinkkinen juttu. Ja toisaalta taas ehkä ei.

Minun mielestäni on itsestäänselvyys, ettei niitä lapsia "hankita" pelkästään toisen osapuolen tahdosta, toisen ollessa asiaa vastaan. Te kuitenkin olette sopineet pelisäännöt miehesi kanssa yhdessä. Sinä et voi pillereitä syödä ja olet hyvästä syystä lopettanut ne miehen ollessa täysin tietoinen asiasta. Et siis toimi mitenkään salaa miehen selän takana. Lisäksi olette sopineet, että käytätte sitten ehkäisynä kondomia, jota mies ei nyt sitten loppujen lopuksi käytäkään. Ja vielä, mies tietää senkin, että sinulle toisen lapsen tulo olisi toivottu asia. Ja edelleen, aikuinen mies kyllä tietää, miten lapset alkunsa saavat.

Ellei miehesi nyt ole ihan täysi tampio (anteeksi :) ), vaikuttaisi sille, ettei miehesi ole enää toisen lapsen tuloa vastaan. Eli olisi juuri tuolla Tammihärän mainitsemalla asenteella liikkeellä, "tulee jos on tullakseen"...ehkä hän ei vaan saa sanottua sitä. Juurihan Meidän perhe -lehdessä oli juttua myös miesten vauvakuumeesta ja sen ilmenemisestä, kannattaa lukea...:)

Eli jos sinä tulet raskaaksi, saat luonnollisestikin iloita asiasta! Ja miehelläsi taas ei ole pienintäkään syytä murjottaa. Loppukaneettina kuitenkin vielä sellainen asia, että sinuna minä vielä keskustelisin uudelleen miehen kanssa asiasta ja vääntäisin rautalangasta tämän jutun. Minun mielestäni se ei olisi reilua, että mies toimii nyt näin ja sitten jos raskautuisit, vaatisikin aborttia....

tähän tekstiin :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Koska asia ei ole yksin sun!

kyl mun mielest parisuhteessa lapsien teosta päätetään yhdessä, ei pelkästään jos esim. sä haluat. tai jos haluat jäädä kahden lapsen kans yksin, ni sit eri asia. ettekö sit vois miehen kans sopia, et mies vielä miettii asiaa uudelleen, jos kert sä haluat toisen. eihän toi sinunkaan kannalta oikeen ole et mies ei halua lasta ja sinä haluat! voisitteko ken ties odottaa vuoden pari??

Tosi lapsellista ja vastuutonta touhua puolin ja toisin. Ja sitte ollaan tietty toisen kerran aborttijonossa jos nyt jostain kumman syystä tullaankin raskaaksi kun seksiä harrastetaan ilman ehkäisyä...tietty ennen sitte parutaan kun mies uhkaa kerätä kimpsut ja kampsut ja lähtee ellei aborttia tehdä. Huh huh...

Minäpä antaisin paneskella paljaalla, jos raskaus ei olisi mulle katastrofi vaan ihan iloinen asia...ja tekisin miehelle myös selväksi, että jos raskaaksi tulen niin aborttia en tee, turha natista, niin makaa kuin petaa.
Se osapuoli, joka ei lapsia halua, ehkäisköön. Eli jos mies ei tahdo lasta, laittakoon vehkeensä muovikassiin tai käyköön vasektomiassa.
Seksi nyt kuitenkin on aika olennainen osa kahden aikuisen välisessä parisuhteessa.

Ehkäsyasiat kuuluu myös miehelle. Ei nainen oo yksin vastuusa siitä, että hoitaa ehkäsyn. Eiköhän mies tiiä, miten laps saa alkunsa.

Ap:lle: kantsii kysellä mieheltä asiasta, ettei käy sitten vaan niin, että mies vaatimalla vaatii aborttia. Ehkä mies kuvittelee, että asian voi hoitaa niinkin kitkattomasti alta pois :(

Ei kai se vastuu raskaudesta naisen ole? Jotenkin olen ymmärtänyt, että raskauteen tarvitaan kaksi sukusolua ainakin.

Jos pillereiden lopettamiselle on syynsä, jotka molemmat osapuolet tietävät ja ymmärtävät, siirtyy vastuu ehkäisystä miehelle. Ellei naiselle löydy sopivaa ehkäisykeinoa.

Miksi mies ei muuten mene piuhojen katkaisuun, jos hän ei ehdottomasti lisää lapsia halua?

Yhteistyössä