Mitä mieltä tälläisestä miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plääh..

Vieras
Hän uhkaili minulle, että jos isäni tulee meille käymään niin hakkaa sen ihan lätyksi...ja että isältäni puuttuu pari aivosolua. Kiista syntyi siitä, että rakennamme taloa ja isäni tehnyt paljon siellä noin 90% kaikista töistä. Isäni oli ilman lupaa mennyt listoittamaan ikkunat ja ovet, koska asumme tällä hetkellä vanhemmillani ja rakentaminen koko ajan venynyt ja venynyt ja se on stressannut minua...
Sanoi myöskin että jos vanhempani tulevat käymään niin hän lähtee kokonaan pois.

Mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä? Erota vai? Eihän väsyneenä ja stressaantuneena jaksa rakentaa edes taloa...Hän menee vk-loppuisin raksalle noin 15 aikaan ja tulee sieltä takaisin 18 aikaan ja ei saa nopeasti valmista. Ilman isääni ei talo olisi edes tässä pisteessä koska isäni tehnyt 90% talon töistä...

Sanon vaan, että tähän sopii sanonta: kiittämättömyys on maailman palkka!

En sietäis tuommosta, jos isä on tehnyt työtä nuinkin paljon niin miehenä olisin tyytyväinen. Ja vielä asutte vanhemmisllasi, vähän kiitollisuutta. Tottahan isäsi olis voinut asiasta etukäteen mainita, mutta jos on suurimman osan töistä tehnyt tähänkin asti niin miksi kysellä jos miestäsi ei ole ilmeisesti rakennus kiinnostanut (työmäärän perusteella). Tietenkin jos on töiden vuoksi estynyt niin sitten jotenkin ymmärrän.

Lapsellista kielenkäyttöä kuitenkin oli tilanne mikä tahansa.

Itse olen ihan solmussa tilanteen kanssa. En tiedä mitä tehdä..
Mies on kyllä lapsen tasolla...kostaa jopa lapsille, mies lukee iltasadun lapsille ja minä pesen hampaat ym. Eilen sanoi 3v tytölle että sinulle en lue satua..tyttö ei kyllä onneksi huomannut sitä. Minä luin sitten hänelle.

Ylistressaantunut vaan tuosta rakentamisesta. Ei sen takia erota kannata. Kyllä se sitten helpottaa, kun talo on valmis. Vaikka moni pari on kyllä rakentamisen takia eronnutkin. Ja varmasti ottaa tosiaan itsetunnon päälle, kun appiukko on talon melkein kokonaan rakentanut.

Ensinnäkin täytyy todeta, että ap:n mies on sellainen idiootti, josta kannattaa erota joka tapauksessa, vaikka tilanne paranisikin. Hakkaa lätyksi isäsi, joka rakentaa teille talon? - Just! Kohta se pahoinpitelee myös sinut ja lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja sykolooki:
Ensinnäkin täytyy todeta, että ap:n mies on sellainen idiootti, josta kannattaa erota joka tapauksessa, vaikka tilanne paranisikin. Hakkaa lätyksi isäsi, joka rakentaa teille talon? - Just! Kohta se pahoinpitelee myös sinut ja lapset.

Miksi aina ensin ehdotetaan eroamista?! Kun on riittävän stressaantunut ja väsynyt, voi sanoa ihan mitä vaan. Ja sanominen ja tekeminen eivät ole samoja asioita.

Aika kypsymättömältä puheelta kuulostaa minun mielestäni. Ihan niin kuin mun exäni, jolle ei kelvannut millään se, että mun vanhemmat auttoi meitä, mutta itsekään ei osannut niitä hommia hoitaa. Tai saanut aikaiseksi. Sitten tuli huono omatunto ja munaton olo kun mun vanhemmat avusti ja piti hiukan päästä pätemään haukkumalla ja uhkailemalla. No, enää mun kotona ei yhtään kukaan uhkaile ketään väkivallalla. Varsinkaan mun vanhempiani, jotka vaan yrittää auttaa.

siis jos yhtään miettis, kuinka paljon on auttanut..
joku listottaminen on maailman tylsuntä, aikaa vievintä hommaa..
osaisi olla mies ja sanoa edes KIITOS

Alkuperäinen kirjoittaja plääh..:
Mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä? Erota vai? Eihän väsyneenä ja stressaantuneena jaksa rakentaa edes taloa...Hän menee vk-loppuisin raksalle noin 15 aikaan ja tulee sieltä takaisin 18 aikaan ja ei saa nopeasti valmista. Ilman isääni ei talo olisi edes tässä pisteessä koska isäni tehnyt 90% talon töistä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miksi aina ensin ehdotetaan eroamista?! Kun on riittävän stressaantunut ja väsynyt, voi sanoa ihan mitä vaan. Ja sanominen ja tekeminen eivät ole samoja asioita.

Vois sitä ressukkaa! Rakentaa taloa lauantaisin ja sunnuntaisin kolme tuntia päivässä. Nyt se on niin uupunut, että sille voi antaa kaiken anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Vois sitä ressukkaa! Rakentaa taloa lauantaisin ja sunnuntaisin kolme tuntia päivässä. Nyt se on niin uupunut, että sille voi antaa kaiken anteeksi.

no, rakentaminen on stressaavaa hyvin monelle . mistä sä tiedät minkä verran ap:n mies tekee raksalla? ja vaikka tekiskin vaan noi sun mainitsemat ajat, niin so what ? jos sillä ei ole ajallisesti mahdollista enempään, mutta ei myöskään kauheesti haluis et heidän raksallaan tekee joku muu sellaisetkin työt joista ei oo sovittu.
siis en mäkänn tykkäis, että anoppi paukkais meille kyselemättä vaikka pesemään pyykit tms.
väsyneenä sitä voi ihan oikeesti sanoa tuollaista. kun voi asiankin sanoa ja Sanoa. ap varmaan tuntee miehensä että oliko hän tosissaan vai oliko nuo vaan väsyneen ja stressaantuneen ja itsensä riittämättömäksi tuntevan ihmisen sanoja.

Soitin miehen äidille ja hän puolusteli poikaansa, että sellanen se on ja samanlainen kuin alkoholistit että pelkää kunniansa puolesta...ja muuta että kyllä se leppyy ja aina on toisessa vika ja joku syntipukki pitää löytää kun itse ei osaa, ei jaksa ei kiinnosta, eli se syntipukki on isäni, kun hän jaksaa ja on etevä. Mitä tässä tilaanteessa pitäisi tehdä?
Yrittää selvittää asiaa vai jatkaa lasten kanssa ja pelastaa itsensä?

tunnetkos sä omaa miestäsi laisinkaan ? mietin, kun anopille pitänyt soittaa että mitä ihmettä..

kyllä mä istusin miehen kanssa alas ja puhusin asiat halki poikki pinoon ja sitte sen pohjalta miettisin jatkoa.

Miehini on äkkipikainen ja kun hän suuttuu niin saattaa päivän kaksi mököttää ja olla itsekseen eikä osallistu perhe elämään tai auta lastenhoidossa. Sitten kun on mököttänyt aikansa ja minä olen jotenkin lepytellyt vielä hyvällä ruualla tms. niin sitten taas on osallistuva ja oma itsensä. Se on vaan aika raskasta elämää kun ei tiedä milloin voi tehdä mitäkin, silloin kun isi on vihainen niin pitää lapsetkin pitää poissa tieltä ja kuormittaa minuakin ja lapset kiukkuaa minulle. Ajattelin että täällä olisi neuvoja?Ei mies tod. näk. tekisi mitään kuin vasta ääri tilanteessa kun olisi ihan nurkkaan ajettuna..

ollaan kyllä ja olen puhunut että se on tosi rankkaa kun hän vk loppuisin nukkuu 14 asti ja minä joudun lasten kanssa itse touhuamaan ja hoitamaan rutiinit ja aamutoimet, mieheni itse ei välitä aikatauluista koska hänelläkään ei ole ollut. Hän itse on sitä mieltä että vuorotellen nukutaan että minä nukun vaikka sitten sunnuntain ja hän lepää lauantain. Minusta se ei ole perheen yhteistä aikaa ja en minä halua nukkua koko sunnuntaita vaan tehdä jotain....minusta se ei ole enää perhe elämää, että eri aikaan eletään.

Laiska, kiittämätön, vihainen ukko joka uhkaa hakata vaimonsa isän joka koittaa vapaa-aikansa uhraamalla saada tyttärensä perheelle katon pään päälle kun ukko ei kerkeä kuin nukkumaan pitkälle päivään asti?

Pihalle moinen sanon minä. Jos hän on jotain rahaa taloon laittanut niin tässä vaiheessa kannattaa hänet siitä ulos lunastaa, rakennatte isäsi kanssa talon loppuun ja muutat sinne lapsinesi. Ukkosi voi mennä möykkäämään jonnekkin muualle ja hoitamaan omia ongelmiansa.

No siinä mies, joka on ottanut tehdäkseen liian ison asian, eikä nyt meinaa kestää sitä, että isäsi joutuu auttamaan.

Miksi ihmeessä alkaa rakentamaan, jos ei osaa? olis kiitollinen noin kiltistä ja ahkerasta appiukosta.

miksi kyselet täällä mitä pitäs tehdä?? mieti itse haluatko jatkaa elämää tuollaisen miehen kanssa joka uhkailee ihmisiä. haluatko tuollaisen miehen mallin lapsillesi, koska heistä tulee samanlaisia isona.
elämäsi olisi todennäköisesti helpompaa ja tasapainoisempaa ilman kiukuttelevaa ja äksyilevää miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh...:
Miehini on äkkipikainen ja kun hän suuttuu niin saattaa päivän kaksi mököttää ja olla itsekseen eikä osallistu perhe elämään tai auta lastenhoidossa. Sitten kun on mököttänyt aikansa ja minä olen jotenkin lepytellyt vielä hyvällä ruualla tms. niin sitten taas on osallistuva ja oma itsensä. Se on vaan aika raskasta elämää kun ei tiedä milloin voi tehdä mitäkin, silloin kun isi on vihainen niin pitää lapsetkin pitää poissa tieltä ja kuormittaa minuakin ja lapset kiukkuaa minulle. Ajattelin että täällä olisi neuvoja?Ei mies tod. näk. tekisi mitään kuin vasta ääri tilanteessa kun olisi ihan nurkkaan ajettuna..

Voi v***u mikä kakara toi sun miehesi!!! Mä en jaksaisi haaskata aikaani tuollaisen keskenkasvuisen omaan napaansa keskittyvän idiootin kanssa. Luepa ap ajatuksella kaikki noi sun tähän ketjuun kirjoittamat kommentit miehestäsi. Eiköhän se totuus viimeistään niistä jo avaudu sinullekin. Toivotan sulle hyvää loppuelämää ilman tätä luuseria!

Yhteistyössä