Mitä mieltä tällaisesta miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastunut vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummastunut vaimo

Vieras
Nyt alkaa mun mitta olla täynnä. Mä ratkutin sille, että pitäis saada koira - ei jumankauta niin sehän lupas... No tänään tulee jostain subilta tai bubilta ohjelma naisista, jotka ostaa vauvanuken, jota ne sit hoivaa, oikeesti!! Mä sanoin tolle ukolle, että semmonen nukke olis ihana. Ette usko, uskotteko: se ostais mulle sellasen!!! Tää alkaa olla jo liikaa. Kyllä mä tajuan, että joku rakastaa vaimoaan ja sillee, mutta eikö tähän saa millään mitään mittaa eikä määrää?

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Kokeile seuraavaksi ok. taloa unelmapaikalta ja luksusjahtia :D

Joo, mä jo sanoin talosta, mutta sit mä ajattelin, etten mä jaksa siivota niin paljon ja muutenkin, ok-talo ei vaan ole mun juttu. Risteilyillä on käyty joo, mutta mulla pitää olla aina korvan takana Scopoderm-laastari, kun joko olen altis tulemaan merisairaaks tai sit vaan pelkään sitä etukäteen. Kyllä se veneen osti. Tuli hankintavaiheessa katumapäälle, että jos ei kuitenkaan, kun eihän sille ole mitään käyttöä, jos minä en haluakaan veneilemään. Mä sanoin, että voihan hän ja lapsi mennä ja sen hyväksyi sitten syyksi hankkia vene.

Yhteistyössä