Mitä mieltä tällaisesta miehen naispuolisesta ystävästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, mies on pettänyt minua yhden toisen naisen kanssa n. vuosi sitten. Siksi ehkä en pidä tällaisesta.. ? Pelkään, että niin käy taas? Ja mieshän on vaan tykännyt kaverinsa jutuista.. on vastaillut itsekin hänelle, että "oot ihana", "oot tosi söpö" ym..

kyllä vähän jopa näin sivullisesta vaikuttaa että miehes ja se muija pitävät röyhkeästi teerenpeliä sinusta piittaamatta. Tee miehelles selväksi jos et asiasta pidä ja sano että sen on loputtava. Kaveri voi olla ilman että loukkaa puolisoa.

Sain tietää miehen ja kaverinsa tyylistä vasta pettämisen jälkeen. Olin loukkaantunut, koska mies väitti aina, että suhde tuohon kaveriin on ollut "tosi platoninen, eikä hän voisi ikinä kuvitellakaan mitään tämän kaverin kanssa". Ovat kuitenkin suudelleet aiemmin.

En tiedä jatkaako mies tyylillään. Kyllä hän lupailee, mutta on muitakin "hämäriä" pienempiä juttuja toisten naisten kanssa, joista en pidä. Esim. juhlissa viime kesänä piti sylissä jotain tuntematonta naista, joka yritti häntä iskeä ym.. Samaa hän ei sietäisi multa.

Tilannetta on kai pakko sietää. Mies on muuttanut käytöstään hieman, mutta en voi tietenkään olla varma. Olen raskaana, laskettu aika ensi kuussa. Pettämiset ja muut selvisi vasta raskausaikana.

Huh, mikä tilanne.... Mä en sietäisi tilannetta lainkaan, olin sitten raskaana tai en. Arvostan itseäni sen verran, etten suostu katsomaan käytöstä joka loukkaisi mua. Raskaana ollessani olisin varmaan ollut vielä tiukempi...

Miehesi käytöstä et voi, ap, muuttaa mutta voit itse vaikuttaa siihen miten sinua kohdellaan. Jos et itse arvosta itseäsi, ei sitä tee kukaan muukaan. Jos sinua ei haittaa, että olet "kynnysmattona", niin sitten tilanne on ok. Mutta ihmettelen tätä aloitusta, jos kaikki on sun mielestä ok.

Mullakin on miespuolisia ystäviä. Asiassa pitää tehdä ero elämänkumppanin ja ystävän välillä. Mä en kyllä flirttaile heidän kanssaan kovinkaan paljon, mutta en voi täysin olla flirttailemattakaan. Ei se tosin noin suoraa ole, että kehuisin ystäväni persettä :D Pointtina onkin se, että pitääkö tuota flittiä vakavana vai ei. Ja ainakin mulla ystävieni kanssa on täysin selvää se, että omat puolisomme pysyvät rinnallamme, eikä meillä edes ole muun suuntaisia suunnitelmia.

Mies valehteli mulle pitkään, enkä osannut epäillä mitään. Luulin ihan täysin, että mieheen voi luottaa. Nyt suhteessa ei oikein ole luottamusta, kun koko ajan on tullut jotain "tietoja", jotka loukkaa minua. En ole vapaaehtoisesti suostunut tähän asemaan. Mua kusetettiin. Olin sinisilmäinen.

Ollaan kyllä monta kuukautta keskusteltu, riidelty jne.. Olen kiljunut täyttä kurkkua, että asenteen on syytä muuttua.. Välillä mies tuntuu katuvan, välillä tuntuu, että hän puhuu ja lupaa, vaikkei tarkoita. En voi siis luottaa. Olen pistänyt hanakasti vastaan miehelle ja tehnyt kissankokoisin kirjaimin selväksi, ettei tämä peli vetele. Mutta en ole eronnut. En tiedä mitä voisin tehdä. Vaikeaa tämä on. Mies väittää rakastavansa ja on muuttunutkin huomaavaisemmaksi. Silti kaikki nuo asiat pyörii mielessä. Ei tee varmasti hyvää vauvallekaan.

Ihmiset ja heidän tapansa toimia yhdessä pitäisi nähdä, jotta tietäisin mitä mieltä olisin. Jos on kysymys huumorista, en välittäisi. Jos taas ihastumisesta, välittäisin. Flirttaileeko nainen todella?

Jakelen kohteliaisuuksia niin naisille kuin miehillekin, joten saattaisin jopa todeta toisen olevan hyvännäköinen tms., mutta tekstiviestin muodossa en kommenttiani vaivautuisi lähettämään vaan kertoisin asian kasvotusten.
Onko miehesi näyttänyt itse sinulle nämä tekstiviestit? Jos on, niin ei sinulla pitäisi olla aihetta huoleen ainakaan oman miehesi taholta.

Mies ei itse näyttänyt mitään. Olen vain ihmetellyt, kun mies ei _koskaan_ puhu tuosta naisesta mitään, vaikka tiedän heidän olevan ystäviä ja jakavan henk.koht asioita (muista kavereistaan puhuu). Sitten olen myös ihmetellyt, miksi mies menee suunnilleen paniikkiin, kun nainen esim. juttelee miehelle messengerin kautta (minä en missään tapauksessa saanut nähdä kirjoituksia). Tivasin sitten aikani vastauksia käytökselle ja mies kertoi sitten heidän tyylistään keskustella, antoi esimerkkejä ym.

Vaikeaa tämä on. En tiedä, mitkä rajat on "ok" ja mitkä sitten menee liiallisen kontrolloinnin puolelle. Mies ei tajua, miten toista kunnioitetaan (valheita on tullut suhteen aikana paljon). En tiedä oppiiko hän koskaan tajuamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies ei itse näyttänyt mitään. Olen vain ihmetellyt, kun mies ei _koskaan_ puhu tuosta naisesta mitään, vaikka tiedän heidän olevan ystäviä ja jakavan henk.koht asioita (muista kavereistaan puhuu). Sitten olen myös ihmetellyt, miksi mies menee suunnilleen paniikkiin, kun nainen esim. juttelee miehelle messengerin kautta (minä en missään tapauksessa saanut nähdä kirjoituksia). Tivasin sitten aikani vastauksia käytökselle ja mies kertoi sitten heidän tyylistään keskustella, antoi esimerkkejä ym.

Vaikeaa tämä on. En tiedä, mitkä rajat on "ok" ja mitkä sitten menee liiallisen kontrolloinnin puolelle. Mies ei tajua, miten toista kunnioitetaan (valheita on tullut suhteen aikana paljon). En tiedä oppiiko hän koskaan tajuamaan.

Ei tuo miehesi salaileva käytös hyvältä kuullosta. Puhtaita ystävyyssuhteita ei tarvitse salailla.

no on vähän epämielyttävää sinua kohtaan joo. Kyllä muakin miehet kehuu, mut kyllä niillä on yleensä ollut ihan joku muu sillon mielessä kuin kaveruus. Tai siis tyyli on ihan eri sillon kun joku kaeri sen sanoo, pitävät kyllä huolen siitä ettei kenenkään parisuhteeseen tule siitä haittaa. Mikä kaveri se sellainen on, joka aiheuttaa parisuhteeseen ryppyjä, aika huono minusta.

Yhteistyössä