?
Vieras
Kerro toki lisää.Alkuperäinen kirjoittaja Valmis vanhemmuuteen:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Valmis vanhemmuuteen:Vaikkette ehkä uskoisi, niin mä olen elänyt sen verran hurjan nuoruuden (on jo takanapäin), että en todellakaan kaipaa sellaista enää. Hyi helvetti.
Nuorihan sinä olet vieläkin. Nyt kuulostaa siltä, että puhut tietämättömyyden suomalla rajattomalla itseluottamuksella. Ei se mitään, niinhän kaikki tuossa iässä tekevät. Ajokorttikin ollut jo neljä vuotta ja kaikki...
Sun käytökses tässä lapsellista on jos jokinToivottavasti sun itsetuntos kasvoi rajattomaksi ap:tä arvostelemalla. :snotty:
Se on vain tavallaan hellyyttävää, kuinka parikymppisenä kaikki on avoinna ja mahdollista. Vain taivas on rajana, kunnes todellisuus lyö märällä rätillä päin näköä. Mutta elämää se vain on. Pientä säröä tuohon nuoruuden itsevarmuuteen AP:n kohdalla vain tuo se, että hän hakee vahvistusta ajatuksilleen joltain nettifoorumilta. Eli ihan vähän pelottaa kuitenkin, kun ei uskalla itsenäisesti omasta elämästään päättää.
Enköhän mä ihan itsenäisesti päätä omista asioistani, mutta koska nykyään on nettimaailma, miksen käyttäisi sitä apuna ajatusteni kanavoimiseen?Tuo iva kirjoituksessasi on melko turhaa.
Ja totta helkutissa mulle on vain taivas rajana, kyllä olis kurjaa olla parikymppinen nuori nainen ja olla niinku ois elämänsä myynyt; kyyninen ja iloton ihminen! Muuta en vaivaudu sanomaan, vaikka minulla olisi sinustakin omat päätelmäni.