N
Nuori mies
Vieras
Miten suhtautuisitte tälläiseen tilanteeseen. Parikymppinen raskaana oleva nainen on suuttuessaan ts "kilahtaessaan" ns kontrolloimaton ja siinä saattaa tavarat lennellä lattialle / seiniin. Pahin kuitenkin se, kun joskus hermostuessaan koiraan on potkaissut sitä tai muuten retuuttanut. Olen sitten pari kertaa sanonut hänelle, että ei voi käyttäytyä noin ja itsehallinta pitää pystyä pitämään, ainakin jos eläin kyseessä. Samalla olen sanonut, että lapseenkin varmasti tulee menemään hermot ja ei voi sitä retuuttaa. Tästä hän on sitten suuttunut ja äimistellyt miten edes kehtaan verrata eläintä ihmiseen? Kuulema ihan eria asia. Mun mielestä se ei kuitenkaan siinä mielessä eri asia, jos ei pysty kontrolloimaan käytöstään juurikaan suuttuessa, oli kyseessä sitten eläin tai lapsi. Hän on syvästi loukkaantunut kun olen siitä sanonut. Hän siis myös eläinrakas ihminen, eli tykkään koirista ja muistakin eläimistä.
Mitä mieltä? Olinko koohtuuton sanoissani vai olenko teidän mielestänne ihan syystäkin huolissani?
Mitä mieltä? Olinko koohtuuton sanoissani vai olenko teidän mielestänne ihan syystäkin huolissani?