Mitä mieltä siitä, että päiväkodissa on töissä mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulivili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poitsun päiväkodin johtaja on mies-ja mukava sellainen, niin lapset kuin vanhemmatkin tykkää. Hyvä vaan että on mies joukoissa mukana, mies kuitenkin ajattelee, käyttäytyy ja toimii erilailla kuin nainen.

Pojan päiväkotiryhmässä on mieshoitaja ja lapset tykkäävät hänestä ihan älyttömästi. Ei ole tippaakaan neitimäinen, on perheellinen nelikymppinen mies. Viime kesänä oli myös yksi harjoittelijapoika.

loistohomma =) Mulla poika muistelee vieläki edellisessä päiväkodissa ollutta mieshoitajaa ku sillä oli motskarit ja kaikki :) Se sälli näytti oikeesti vähän sellaselta helvetin enkeliltä, mutta tosi loistava lasten kanssa ja tekee paikkakunnalla muutenki hyväntekeväisyysjuttuja lasten olojen parantamiseksi.

No,voi herran jumala sentään! Tottakai se on kiva juttu. Nykyään kun lasten kanssa töitä tekevä joutuu antamaan rikosrekisteri otteen. Olen itse töissä päiväkodissa ja heti ku tulee mies sijainen niin jopa on pojilla ilo ylimmillään. Ne kun jaksavat pelata esim.sählyä vaikka koko ulkoilun ajan. Ja nyk.kun on myös paljon yh-äiteja niin mikäs sen mukavampaa kun on joku "miehen malli" vaikka vaan sen 7h hoitopäivän ajan. :)

Mun miespuolinen tuttu/kaveri on lastenhoitaja. Ihan normaali aikuinen on, ei vielä tosin omia lapsia ole. Mun mielestä hän sopii erittäin hyvin lastenhoitajaksi, on niin lämmin ja ihana ihminen että varmasti tulee löasten kanssa hyvin toimeen =)

Pojan päiväkodissa on ollut kolmekin, ja luulenpa että jos EI olisi, poika olisi enemmän ihmeissään. Hänelle tuo on siis enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja oikein on tykännyt näistäKIN hoitajista =)

ihanaa ,,miehiä lisää vaan

itsellä työparina aivan uskomattoman hyvä mies(ikää 26v) ja on todella hyvä lasten kanssa.Ja vielä alle 3 vuotiailla.

Miehiä lisää*liputtaa*

koko kesän noita meidän lapsia hoiti kaksi miestä päiväkodissa. Olivat tosi hyviä ja lapset tykkäsivät :) Miehiä ehdottomasti lisää päiväkoteihin, joku ymmärtämään noita poikiakin ja niiden järjenjuoksua!

mitä kummallista siinä on. mä houkuttelin mun vanhinta poikaa, että olis käynyt lastenhoitoalalle, koska se tykkää lapsista ja lapset siitä. mutta ei sillä rohkeus riittänyt. minusta on ihan jees, että miehiä on tälläkin alalla töissä

Mun työpaikan bossina on mies lto ja töissä on toinenkin mies lto.
Plus että meillä on harjoittelijanakin vielä mies.

Että tykkään kovasti ja toivoisin heitä olevan paaaaljon enenmmän alalla, sekä työkavereita että omien lasten hoitajina.
:)

Eipä tuossa mitään. Kun ite olin joskus päiväkodilla työharjottelussa, siel oli yks lukioaikanen luokkakaveri (miespuolinen) sivariaan käymässä. Vaikutti että tykkäs olla, ja lapset tykkäs siitä.

Joku aika sitten kattelin kaupunkimme päiväkotia, jo valmiiks kun joskus lapset sinne menee..aika jännä juttu, että suurin osa hoitajista oli naisia kun taas johtajana oli monessakin mies.

Päiväkodissa jossa olin itse lapsena, ja jossa esikoisenikin on ollut pienenä, on johtajana mies, sekä yksi mieshoitajakin siellä on. Eli minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Mä oon ite ollu päiväkodissa töissä ja voin sanoo et ne miestyöntekijät tuo sinne vaan hyvää.. Ne jaksaa leikkiä ja touhuta lasten kanssa paljon enemmän ja keskittyy paljon paremmin itse työhön. Naisilla se saattaa esim ulkoilun aikana mennä sellaseks juoruiluks, ja siinä sivussa vahditaa lapsia. Lapset on kyllä tykänny. Ja tuohan ne sellasta erilaista toimintatapaa sinne kun miehet kuitneki ajattelee eri tavalla.

Yhteistyössä