Ä
ärsyyntynyt
Vieras
tai aina silloin soittaa/vastaa kun on lenkillä.... ? kaverit kun soittelee niinku just äskenkin niin heti menee sillon ulos... (nytki meni kipinkapin koiran kaa ulos heti ku puh soi) ärsyttävää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unna:kuuletko kuka sieltä soittaa? siis vastaako sun aikana puhelimeen?
Alkuperäinen kirjoittaja dfsdf:Lähde joskus mukaan. Jos ei silloin jatka puhelua, niin sitten ei ole puhtaat jauhot miehellä pussissa.
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Haluaa puhua rauhassa..? Itse soitan mieluummin juuri kävelyltä esim. veljelleni kun saa tosiaan puhua rauhassa.
Mies antaa välikommentteja usein puheluihin jota en kaipaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja unna:kuuletko kuka sieltä soittaa? siis vastaako sun aikana puhelimeen?
joo kyllä siellä äsken sen (mies)ystävä kuulu olevan. silti on outoo.miks ei voi sisällä puhuu?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja siru siren:olin vastaamassa, mut kyllä täällä tuli jo kaikki mielipiteet ja lisääkin mitä itse ajattelin. musta oli aikas hyvä se, missä ehdotettiin, et mee mukaan ja katso lopettaako puhelun melkis samointein. etkö oo kysynyt miksi se tekee niin?