mitä mieltä siitä että mies menee aina ulos puhumaan kun puhelin soi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
tai aina silloin soittaa/vastaa kun on lenkillä.... ? kaverit kun soittelee niinku just äskenkin niin heti menee sillon ulos... (nytki meni kipinkapin koiran kaa ulos heti ku puh soi) ärsyttävää.

Mun mies menee partsille tupakalle. Tosin kerkee vetämään ainakin kolme yhden puhelun aikana. Meidän parvekkeen oven kun saa vielä ulkoapäin lukkoon.

Epäilyttävää, todellakin.

Haluaa puhua rauhassa..? Itse soitan mieluummin juuri kävelyltä esim. veljelleni kun saa tosiaan puhua rauhassa. :)
Mies antaa välikommentteja usein puheluihin jota en kaipaa.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja dfsdf:
Lähde joskus mukaan. Jos ei silloin jatka puhelua, niin sitten ei ole puhtaat jauhot miehellä pussissa.

voishan sitä joskus mut vähä vaikeeta ku on nää muksut täs jotka pitäs pukee,,ja nytki se läks ihan siis sen sileän tien etten ees ehtinyt huomaa ku veti takin niskaan ja painu.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Haluaa puhua rauhassa..? Itse soitan mieluummin juuri kävelyltä esim. veljelleni kun saa tosiaan puhua rauhassa. :)
Mies antaa välikommentteja usein puheluihin jota en kaipaa.. ;)

onhan tääki tietty hyvinki mahdollista. mutta eihä miehet juoruu?? miks ei vois puhuu mun aikana..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja unna:
kuuletko kuka sieltä soittaa? siis vastaako sun aikana puhelimeen?

joo kyllä siellä äsken sen (mies)ystävä kuulu olevan. silti on outoo.miks ei voi sisällä puhuu?

Siksi, että sisällä on lapsia meluamassa.
Siksi, että meillä ainakin täällä landella puhelin kuuluu huonosti sisällä ja paremmin ulkosalla (kuuluvuusalue on huono kaikilla operaattoreilla ja sisällä katkoo).

Meillä molemmat hoitaa puhelinasiat enimmäkseen pihalla, siellä kuuluu paremmin ja saa puhua rauhassa ja tuleepa käytyä välillä lenkilläkin. :)

Se tykkää puhua rauhassa. En minäkään oikein haluaisi että mun puhelimessa puhumistani kukaan kuuntelisi samassa huoneessa, vaikka mitään salakähmäistä mun puheluissa ei todellakaan ole.

Mulla on sitte varmaan toinen mies.. Menen nimittäin aina parvekkeelle puhumaan jos joku soittaa. Oon hirmu herkkä pienellekkin taustahälylle kun puhun puhelimessa joten haluan puhua rauhassa ilman että poju on roikkumassa lahkeessa yms.

olin vastaamassa, mut kyllä täällä tuli jo kaikki mielipiteet ja lisääkin mitä itse ajattelin. musta oli aikas hyvä se, missä ehdotettiin, et mee mukaan ja katso lopettaako puhelun melkis samointein. etkö oo kysynyt miksi se tekee niin?

Alkuperäinen kirjoittaja siru siren:
olin vastaamassa, mut kyllä täällä tuli jo kaikki mielipiteet ja lisääkin mitä itse ajattelin. musta oli aikas hyvä se, missä ehdotettiin, et mee mukaan ja katso lopettaako puhelun melkis samointein. etkö oo kysynyt miksi se tekee niin?

joo äskenki, sanoo vaan että " ei kai sua kiinnosta kuunnella jostai sotapelistä ja sellaisesta" mistä siis ilmeisesti puhuu....ärrrrrrrrrrrrrrrsyttävää silti.saakeli

Yhteistyössä