Mitä mieltä roskakuskin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei roskakuskit eikä "paksuniskat" tahallaan ole teiden tukkona vaan tekevät tärkeää ja hienoa työtä!! Että ei hukuttas p..kaan ja saatas suomalaista ruokaa.

No joskus on ilmoiteltu viranomaisille kun joku jäärä on vetänyt traktorilla letkaa semmoisen 20 km välittämättä kertaakaan väistää sivuun, että on meitä joka lähtöön. Kirjoitinkin "jotkut", en "kaikki".

Ei mun tien tukkona ole roskakuski ollut koskaan. Oon kai aina niin eri aikaan liikkeellä kuin roskakuskit. Sen sijaan niitä asuntoautoilijoita en oikeasti tajua, joiden on pakko lähteä aamuruuhkaan kehäteille. Jos kerran lomalla ollaan ja asuntoauton kanssa liikenteessä, niin eikö se olisi itsellekin mukavampi nukkua vähän pitempään ja lähteä liikkeelle ruuhkattomaan aikaan?

Huvittavaa on että jos joutuu ajamaan kävelytiellä joskus o pakko koska pihalle ei pää autotietä pitkin niin ihmiset eivät väistä ollenkaan vaan kävelevät auton edessä ja mulkoilevat vihaisesti mua. Oma lukunsa ovat myös autoilijat. Mitä kaikkea sitä kuuleekin ja näkeekin tässä ammatissa

Alkuperäinen kirjoittaja Roskakuski Espoosta :
Huvittavaa on että jos joutuu ajamaan kävelytiellä joskus o pakko koska pihalle ei pää autotietä pitkin niin ihmiset eivät väistä ollenkaan vaan kävelevät auton edessä ja mulkoilevat vihaisesti mua. Oma lukunsa ovat myös autoilijat. Mitä kaikkea sitä kuuleekin ja näkeekin tässä ammatissa

Mun mies ajaa roskia kans ja on sanonut et ihmiset"pelkäävät"roskakuskia,mies on yrittäny tervehtiä niin mennään juosten karkuun.Että kait ne ihmiset sen ammatin mukaan meitä arvostelee....

Yhteistyössä