Mitä mieltä (perhetyöntekijästä)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaverille oli tarjottu perhetyöntekijää. On siis monen lapsen äiti ja mies tekee pitkää päivää. Kaveri ite sairastellu jne. Eli olivat tuota perhetyöntekijää tarjonneet hänelle.
Oli kieltäytynyt sen takia kun se perhetyöntekijä on mies. Meinas et ei halua ketään miehiä kotiinsa.
Onko sillä väliä onko se työntekijä mies vai nainen? Ite ottasin kyllä avun vastaan ilomielin. osaksi nuo kaverin ongelmat kyllä siinäkin kun ei osaa pyytää apua ja väsyy sitten.
En osannu mitään oikein sanoa mutta ajattelin vielä soittaa ja sanoa että edes kokeilee.

Jos siellä taustalla on jotain mustasukkaisuutta tms. jonka takia ei halua miestä... Mistä sitä ikinä tietää mitä ihmisillä tapahtuu neljän seinän sisällä :/

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Jos siellä taustalla on jotain mustasukkaisuutta tms. jonka takia ei halua miestä... Mistä sitä ikinä tietää mitä ihmisillä tapahtuu neljän seinän sisällä :/

En usko että tuosta kyse. Ennemmin siitä että on niin perinteiset ajattelu mallit. Eli ei voi joku mies tulla tekemään "hänen" töitään. Ja just tuo että avun vastaan ottaminen muutenkin vaikeaa.
Tämä siis pieni paikkakunta. Ja hyvää oon vaan kuullu tuosta perhetyöntekijästä.

Meilläkin oli yhdessä vaiheessä mies, tosin oli nainenkin samaan aikaan, mutta käytiin ihan esim. kylpylässäkin niin että vain tämä mies oli mukana + mina ja lapset, ja hienosti meni kaikki. Ja oli tosi hyvä miehen malli lapsille, minä tosin olin tuolloin yksinhuoltajanakin..

Eli siis teillä ei vaikuttaisi tuo että onko mies vai nainen? Sain vaan kaverista sellasen käsityksen että olisi ottanut tuon perhetyöntekijän jos olisi ollut nainen. ja täällä ei siis kuin tuo 1 vain.

Yhteistyössä