mitä mieltä, paljoko pitäis laihduttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liikaako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liikaako

Vieras
pituus 155cm ja paino 64kg. tykkään että on vähän muotoja, mikään laiheliini en halua olla. paljonko näillä mitoilla pitäis laihduttaa? vai tyydynkö tähän? oon painanut vuosia tämän verran. joistakin kaupoista ei meinaa löytää mitään kivaa päälle, ihan kuin makkarat näkyis. toisaalta taas jotkut lastenosastonkin vaatteet mahtuu päälle. paljonko laihduttaisit näillä mitoilla?

no 6kg ni olo on ihan jees ja vaatteet istuu kauniimmin.Itse olen sua 3cm pitempi.50kg tuntuu liian laihalta ja 60kg liian paljolta.Itse vihtyisin 55kilon painossa parhaiten.

eli vähän alle 60kg ehkäpä :) ois kyllä kiva mahtua vanhoihin vaatteisiin... tässä painossa on pysynyt, vaikka söisin mitä, mutta jos jättäis jotain pois, kai ne kilotkin tippuis.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mä olen saman pituinen kuin sinä, ja mun ihannepaino on kyllä 44kg. Tosin en enää ikinä taida viitsiä olla nälkäkuurilla. Viiskytäkiloisenakin viihtyy hyvin.

hui kamala! oon joskus painanut useamman vuoden ajan 53kg ja alle 50kg ois kyllä :X en halua siltä näyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja liikaako:
Mä olen saman pituinen kuin sinä, ja mun ihannepaino on kyllä 44kg. Tosin en enää ikinä taida viitsiä olla nälkäkuurilla. Viiskytäkiloisenakin viihtyy hyvin.

hui kamala! oon joskus painanut useamman vuoden ajan 53kg ja alle 50kg ois kyllä :X en halua siltä näyttää...

Ei se ero vaatteet päällä näy. Kukaan tuttu/läheinen ei usko, että mulle on tullut kymmenen kiloa painoa lisää. Tai yli viistoista, jos laskee niistä ajoista kun olin laihimmillani.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä poistaisin ne makkarat, unohtaisin puntarin.

hyvä idea. en vaan osaa peilin kanssa katsoa, riippuu niin vaatteista ja päivän syömisistä... vaaka kertoo totuuden :/

Minusta vaaka taas valehtelee, en ole käynyt puntarissa yli vuoteen, enkä aio käydäkään. Jos vaatteet hoikentaa, niin miks pitäis laihduttaa? Ja jos vaatteet lihottaa, niin aina voi ostaa hoikentavia. Minä käytän nykyään vaan mittanauhaa, kun pitää huolen siitä, että paino ei enää nouse.

En lähtisi laihduttamaan, jos nyt kerran on tilanne se että saat syödä melkein mitä vaan ilman lihomista niin mieti tarkkaan haluatko mahdollisesti pilata aineenvaihduntasi ja sitten tulevaisuudessa kiloja kertyy helposti lisää jos ei jaksa koko aikaa olla "laihiksella"

Jos oot tyytyväinen ittees niin miksi laihduttaa? Mulla laihkari menossa, pituutta 164 ja painoo 57, tavallisesti oon n.54 kg ja parikin kiloa näkyy ja tuntuu tuossa vyötäröllä.

Vähän lievennystä äskeiseen....
Voihan sitä aina vähän katsoa syömisiään... lisää kasviksia, rasvat terveellisiksi (ei muuten sitten tarkoita laihis levitteitä! mielummin aitoa voita ja kylmäpuristettua extravirgin oliiviöljyä esim.)
Jättää pois sokerin ja valkoisen leivän sillä pääsee pitkälle, mutta ruoka määriä ei kannata pienentää siitä tulee helposti kierre.

pituus 155cm ja paino 64kg. tykkään että on vähän muotoja, mikään laiheliini en halua olla. paljonko näillä mitoilla pitäis laihduttaa? vai tyydynkö tähän? oon painanut vuosia tämän verran. joistakin kaupoista ei meinaa löytää mitään kivaa päälle, ihan kuin makkarat näkyis. toisaalta taas jotkut lastenosastonkin vaatteet mahtuu päälle. paljonko laihduttaisit näillä mitoilla?

sä oot saman painoinen kun mä,ainut ero on et mun pituus on 171cm,enkä mä oo mikään tikku,kunnon takapuoli ja d-kuppi tissit.

mitat eivät kerro kropasta kaikkea,se on yksilöllistä.itse olen 156/69.olen ihan ok.minulla m kokoiset vaatteet, jopa joku s koko.en halua olla mikään laiha enkä myöskään lihava,haluan itselläni olevan muotoja.pääasia että itse olet tyytyväinen itseesi se tärkein, joten en usko että tarvii yhtään laihduttaa. =)

Sulle ihan sopiva paino! Itse 150 ja 53kg, eli viisi kiloo pois niin on passeli!

Yhteistyössä