Mitä mieltä ootte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä vaan"

Vieras
Miehellä on tytär, 21v, edellisestä suhteesta. Tyttärellä on lapsi ja yksinhuoltaja on. Muutti lapsensa kanssa kuukausi sitten töiden perässä. Nyt laittelee jatkuvasti isälleen viestiä, et laita mun tilille pari sataa ku pitäs laskuja maksaa ja ruokaa ostaa eikä oo ku pari euroo rahaa. Faseen kuitenkin kirjottelee uusista rakennekynsistä, kampaajalla käynneistä ja ostamistaan junalipuista. Mun mielestä tosi outoa, et turhuuteen laittaa rahojaan eikä rahat riitä ruokaan!

Jos on aina ollut isin tyttö ja isä sitä rahaa antaa noin vain niin vaikea se on alkaa eleleen tiukilla. Huono hommahan se on, että isä jatkuvasti sitä rahaa antaa ja tyttö tuhlailee, mutta se on isän ja tyttären välinen asia.

Vaikka miten on isin tyttö edellisestä suhteesta niin mun mielestä naurettavaa silti.

Palstalla jos ilmaiset olevasi 21 vuotias yyhoo joka rakennuttaa kynsiään ja vinkuu ruokarahan puutetta saa sellaisetkin haukut niskaansa - käsketään kasvaa aikuiseksi ja hankkia työtä iskän kukkaron tai sossunluukun sijaan mutta nyt puolletaan että hys hys, ei kuulu sulle.

Sinuna mä yrittäisin miehen kanssa keskustella aiheesta jos se on keskusteltavissa oleva, että kuinka paljon on ok vielä auttaa aikuista tytärtä eikä kyselemättä syytää rahaa.
Tokihan vanhemmat aikuisia lapsiaan auttavat, en mä sitä kiellä eikä sitä kukaan voikaan kieltää, mutta rajansa siinäkin, tuo nyt kuulostaa lähinä keskenkasvuiselta että kitisenpä iskältä, kun edelliset meni johki, hups!

Viimeksi muokattu:
Isä ei ole rahaa antanut. Äidillänsä on sellainen tapa et kaikki mitä halutaan ostetaan vaikka luottokortilla. Sieltä varmaan oppinut että sormia napsauttamalla rahaa tulee. Isällään ei ylimääräisiä rahoja ole heitellä sinne ja tänne. Välillä vaan tuntuu et pitää isäänsä yhteyttä vaan sillon kun rahaa tarvitsee. Oikeesti ei ole nähnyt lapsenlastaan kymmentäkään kertaa ja lapsi 1,4v. Tytär aina lupaa tulla käymään mut eipä tulekaan.

Aamuäree: nimenomaan lapsellista ja keskenkasvuista touhua tyttärellä! Mä en ymmärrä tollasta.
Itse sain ekan lapsen 21v enkä ikinä oo pyytänyt vanhemmiltani rahaa ruokaan. Itse on vastuu kannettava!

[QUOTE="mä vaan";24341964]Isä ei ole rahaa antanut. Äidillänsä on sellainen tapa et kaikki mitä halutaan ostetaan vaikka luottokortilla. Sieltä varmaan oppinut että sormia napsauttamalla rahaa tulee. Isällään ei ylimääräisiä rahoja ole heitellä sinne ja tänne. Välillä vaan tuntuu et pitää isäänsä yhteyttä vaan sillon kun rahaa tarvitsee. Oikeesti ei ole nähnyt lapsenlastaan kymmentäkään kertaa ja lapsi 1,4v. Tytär aina lupaa tulla käymään mut eipä tulekaan.[/QUOTE]

Minä ymmärsin, että isä sitä rahaa antaa, kun tyttö kerran toistuvasti pyytää. Jotkut ovat keskenkasvuisia ja tottuneet saamaan kaiken.

Yhteistyössä