Mitä mieltä ootte, voisko joku auttaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteet sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunteet sekaisin

Vieras
Mieltä kaivertaa nyt tosi paljon mun tilanne, ois kiva kuulla mitä muut ajattelee tälläisesta tilanteesta ja mitä te tekisitte minun asemassani. Olen viimeisilläni raskaana ja h-hetki koittaa minä hetkenä hyvänsä.. Tilanne on siis tämä; Lapsen isän kanssa erottiin noin puolivuotta sitten koska hän petti minua (baarissa oli toisen naisen kanssa pussaillut.. oli kyllä jäänyt siihen ja se oli ainut kerta).. mutta tosiaan.. noin kuukauden päästä eron jälkeen mies on erittäin aktiivisesti ollut yhteydessä minuun ja kertonut kuinka haluaa ottaa vastuun teoistaan ja haluaisi olla "perhe" kanssani... Ollaan moneen kertaan juteltu tilanteestamme ja luottamuksen saaminen takaisin on niin kovin vaikeaa.. Mies on tehnyt lupauksia juomisestaan ja on myös pitänyt ne. Muutenkin vaikuttanut siltä että on valmis tekemään mitä vain että saisi minut takaisin ja haluaa olla tulevalle vauvalle isä.. Ollaan nyt ns. nähty kaveri mielessä jonkin verrran ja tuntuu niin ihanalta olla hänen kanssaan ja tekisi mieli antaa anteeksi. En vai tiedä pitäisikö sitä antaa uusi tilaisuus, mitä jos joudun uudestaan petetyksi... Nyt viimeisen viikon mies on öisin nukkunut sohvallani koska tosiaan sairaalaan lähtö on jo erittäin lähellä ja hän on sitten täällä valmiudessa. Tosiaan sitä mietin että annanko hänelle nyt jo anteeksi ja jatkaisimme tästä eteenpäin yhdessä, vai odotanko että vauva syntyy ja katson pystyykö hän elämään "tylsää" perhe-elämää (on tosiaan tottunut olemaan baareissa joka viikonloppu).. vai annako ollenkaan anteeksi. Tunteita tosiaan on häntä kohtaan vielä :/ ... Toivottavasti joku jaksoi lukea!!

No en minä sitä pussaamista jaksaisi kovin kauaa vatvoa, mutta jos siinä on lisäksi baari ja kaverit niin miettisin toisenkin kerran. Lopputulokseen vaikuttaa se minkä ikäsiä ootte ja onko ne kavaerit sellasia että baariin baariin eikä muusta ymmärretä...

Tosiaan siis nyt mies ei ole ollut kuukauteen baareissa koska haluaa näyttää että on muuttunut.. Ennen tosiaan elänyt sellasta pikkupojan elämää.. vailla mitään vastuuta jne.. ollaan aika nuoria molemmat.. mies on 24 ja itse olen 22... Haluan uskoa siihen että hän on "aikuistunut" mutta en tiedä...

Tiedät kyllä itse sisimmässäsi mitä haluat, tee niin. Jutelkaa lapsen isän kanssa suoraa tunteistanne, eihän sinulla ole mitään hävittävää. Jos on jotain tunteenpurkauksia ja hampaan koloon jääneitä asioita, anna tulla täydeltä laidalta nekin. Keskustelkaa ja purkakaa asioita niin pitkään kuin tarvis vaatii.
Omasta mielstäni pettäminen on aina väärin enkä ole itse ikinä pettänyt. Nykyinen mieheni petti minua oikein kunnolla suhteen kera parin vuoden seurustelun jälkeen. Erosimme ja olimme erossa lähes vuoden kunnes törmäsimme ja sen jälkeen puhuimmekin asioita halki aika paljon. Päädyimme yhteen ja olemme nyt olleet sen jälkeen maailman onnellisimpia jo 8v. ja lapsikin välissä syntyntyt. Kyllä meillä ainakin kannatti. Mies ehti ajatella ja tajuta tekonsa seuraukset erossa olon aikana ja oli paljon kypsempi kun aloitimme uudelleen. Tein hänelle selväksi suhteen alkaessa uudelleen että tämän jälkeen en ikinä anna yhtään pettämistä anteeksi. Ei ole tarvinnut edes epäillä ikinä sen jälkeen. Nyt on ihana isä ja aviomies! Nuorena ja tekevälle sattuu...
Aika kai näyttää teillekin mitä tuleman pitää. Jos haluat olla ex-miehesi kanssa niin anna palaa!!

suurella varauksella antaisin pienen mahdollisuuden, ehkä.. katsoisin miten se oikea arki vauvan kanssa lähtisi käyntiin, en missään nimessä ostaisi yhteistä asuntoa ja ryntäisi naimisiin, vaan antaisin miehen näyttää, onko luottamuksen arvoinen, aina kai parempi kuitenkin, että tukena joku, joka välittää? vaikea vain olisi omalla kohdallani luottaa enää mieheen.. hankalaa :)

Yhteistyössä