Mitä mieltä ootte tarjoilusta/ mitä suolasta lisää tähän synttäritarjoiluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
3v juhlat tulossa ja suurinosa vieraista on aikuisia

Makeat:
-kakku (täytteeksi banaani + vadelmahillo vai mansikkahillo + sekahedelmähillo?)
-joku mokkapalojen tyyppinen leipomus
-pikkuleipiä/keksejä
-karkkia

Suolainen:
-poro- tai kinkkupiirakka (kumpi mielummin?)

Ongelmana on se et juhlat on la ja pe oon töissä klo 10-18 ja to menee siivotessa + harrastuksissa. En siis juuri kerkee ite tekemään mitään isompaa. Mietin suolaseks esim. cocktailtikkuja, piirakoita ja munavoita tai sit ruokainen salaatti patongilla. Mitä mieltä ootte? Onko muita ehdotuksia?

Viimeksi muokattu:
Mä vaihtaisin tuon hillon tilalle marjasurvosta. (Teen itse juuri 2 v. synttärikakkuun vadelma-banaanirahkan täytteeksi ja kermavaahdon maustan oboylla suklaiseksi.) :)
Kinkkupiirakka/tonnikalapiirakka.
Ja "tikku"vihanneksia/hedelmää/suolakeksiä+ dippiä.
Mites ne pienet pitsapiiraat joita saa lidlistä?

[QUOTE="ööö";24569036]Mä vaihtaisin tuon hillon tilalle marjasurvosta. (Teen itse juuri 2 v. synttärikakkuun vadelma-banaanirahkan täytteeksi ja kermavaahdon maustan oboylla suklaiseksi.) :)
Kinkkupiirakka/tonnikalapiirakka.
Ja "tikku"vihanneksia/hedelmää/suolakeksiä+ dippiä.
Mites ne pienet pitsapiiraat joita saa lidlistä?[/QUOTE]

Kakku tulee leipomosta joten täytyy elää heidän valikoiman mukana. Mitäs noi pitsapiiraat on? Enpä oo koskaan kuullukaan moisista... Johtuskohan siitä etten oo käyny Lidlissä.

Ne on sellaisia hieman "korvapuustin" näköisiä ja kokoisia piiraita joissa täytteenä kinkkua tai salamia yms. pari eri vaihtoehtoa taisi olla. Maksoivat hieman päälle vajaa 3 € ja laatikossa on 10 kpl. Löytyy pakastealtaasta. Meidän lapset tykkäsivät kun eivät ole kovin voimakkaasti maustettuja. :)

[QUOTE="ööö";24569083]Ne on sellaisia hieman "korvapuustin" näköisiä ja kokoisia piiraita joissa täytteenä kinkkua tai salamia yms. pari eri vaihtoehtoa taisi olla. Maksoivat hieman päälle vajaa 3 € ja laatikossa on 10 kpl. Löytyy pakastealtaasta. Meidän lapset tykkäsivät kun eivät ole kovin voimakkaasti maustettuja. :)[/QUOTE]

Täytyykin käydä kattomassa. Kiitti vinkistä.

[QUOTE="ööö";24569083]Ne on sellaisia hieman "korvapuustin" näköisiä ja kokoisia piiraita joissa täytteenä kinkkua tai salamia yms. pari eri vaihtoehtoa taisi olla. Maksoivat hieman päälle vajaa 3 € ja laatikossa on 10 kpl. Löytyy pakastealtaasta. Meidän lapset tykkäsivät kun eivät ole kovin voimakkaasti maustettuja. :)[/QUOTE]

Tuollaisia tai vastaavanlaisia on helppo tehdä itsekin. Voi- tai lehtitaikinan päälle täytteitä, kääritään rullalle ja leikataan kiekoiksi. Voidellaan kananmunalla ja paistetaan uunissa. Meillä ainakin mennyt hyvin kaupaksi lapsille ja aikuisille.

Yhteistyössä