Mitä mieltä ootte polttareista?

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Olenko itsekäs kun aion perua osallistumiseni polttareihin. Huomasin just, että ne on isänpäivän aattona ja mun miehelle se on eka oikea isänpäivä.

Lisäksi samana viikonloppuna olis toisetkin polttarit, jotka vaatis sen, että olisin kaksi yötä erossa lapsestani.
Myös tällä toisella morsmaikulla on alle vuoden ikäinen lapsi (ja hän siis joutuu olemaan erossa kaksi yötä lapsestaan). Haluaisitko itse itsellesi sellaiset polttarit, joiden vuoksi olisit kaksi yötä erossa vauvastasi? Hän ei imetä.

Haluaisin. sä nyt vieraana voit tehdä mitä itse haluat, mutta miks morsian ei sais kahta päivää juhlia, juhliihan ne monesti miehetkin. Ja polttarit on vain kerran elämässä!

mä en olis halunnu itselleni yön yli polttareita.. omani oli just mitä halusinkin, mutta miehelleni taas oli tosi tärkeetä että on ns "viikonloppupolttarit" ja pääsee mökkeilee ym kavereiden kanssa...kumpaakaan tapaa en tuomitse, ja mahdollisuuksien mukaan voihan sitä aina koittaa osallistua johonkin osaan polttareita, vaikka ei koko aikaa olisikaan mukana.. (:

Et minun mielestä ole itsekäs. Varmasti olisin itsekin perunut osallistumiseni tuolle päivälle: tosin miksei sitä ole huomattu aiemmin, kun päivää on alunperin sovittu?

Ja en haluaisin itselleni sellaisia polttareita, joiden vuoksi joutuisin olemaan kaksi yötä erossa pienestä lapsestani.

Mä olen aina käynyt, jos on suinkin ollut mahdollista. Yötä oon ollut vain kerran, ja silloin ei ollut vielä lapsia. En jäisi yöksi enkä ikinä lähtisi mihinkään ruotsinlaivalle tai Tallinnaan, mutta jos järkevän matkan päässä ollaan, niin ainakin poikkeen.

mun polttareihin esimerkiks osallistu kolme kaveria sillee että ne tuli muutamaksi tunniksi päivällä mukaan, 130km päästä, mutta ymmärrän täysin kyllä sua Finttu (: enkä ois pahastunu vaikka ne ei ois osallistunu, muutama ei osallistunu mun polttareihin juurikin ton välimatkan takia (:

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja katariina00:
voihan sitä aina koittaa osallistua johonkin osaan polttareita, vaikka ei koko aikaa olisikaan mukana.. (:

:headwall:
No nää kaksipäiväiset on noin 150 kilsan päässä, et ei voi osallistua lainkaan, tai sitten kokonaisvaltaisesti.

Niin siis miksei voi osallistua vain osan aikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et minun mielestä ole itsekäs. Varmasti olisin itsekin perunut osallistumiseni tuolle päivälle: tosin miksei sitä ole huomattu aiemmin, kun päivää on alunperin sovittu?

.

Ihanaa, et jonkun mielestä mä en oo itsekäs peruessani osallistumiseni. :)

Nää kaasot on molemmissa häissä lapsettomia, et ehkä sen takia ei ole niin tarkkaan ajateltu ajankohtaa.

voihan sitä aina koittaa osallistua johonkin osaan polttareita, vaikka ei koko aikaa olisikaan mukana.. (:

No nää kaksipäiväiset on noin 150 kilsan päässä, et ei voi osallistua lainkaan, tai sitten kokonaisvaltaisesti.

Mulle olis ainakin liian pitkät ja kokonaisvaltaiset... Koko polttarihomma on mielestäni joillakin mennyt ihan överiksi (ei tosin useinkaan ainakaan yksin morsiamen vika). Maksaakin usein ihan sieluttomasti siihen nähden, että sitten on vielä ne häätkin lahjoineen ja pukeutumisineen. Muuta saa kyllä pitää, mutta tuollaisiin osallistumatta jättäminen ei ole musta nipottamista.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:

No ajanko mä yksi sinne 150 kilsan päähän omalla autolla vai meenkö niiden mukana ja tuun taksilla kotiin? Hiukan tulee hintaa tolle taksille...

No ajanko mä yksi sinne 150 kilsan päähän omalla autolla vai meenkö niiden mukana ja tuun taksilla kotiin? Hiukan tulee hintaa tolle taksille...

Anteeksi etten osannut lukea ajatuksiasi. Mistä olisin voinut tietää että menette kimppakyydillä, olisithan voinut olla menossa yksinkin.
Mä saattaisin mennä yksin omalla autolla osaksi aikaa mutta toisaalta, mulla ei ole lapsia niin en tiedä miten ajattelisin silloin.

[No ajanko mä yksi sinne 150 kilsan päähän omalla autolla vai meenkö niiden mukana ja tuun taksilla kotiin? Hiukan tulee hintaa tolle taksille...

Anteeksi etten osannut lukea ajatuksiasi. Mistä olisin voinut tietää että menette kimppakyydillä, olisithan voinut olla menossa yksinkin.
Mä saattaisin mennä yksin omalla autolla osaksi aikaa mutta toisaalta, mulla ei ole lapsia niin en tiedä miten ajattelisin silloin.
[/quote]

No siinähän se järki just on, että melkein kaikki (myös morsian) on tästä 20 kilsan säteeltä. Sinne polttaripaikkaan on tarkoitus mennä kimppakyydillä.
Jos mulla ei olis pientä lasta, ni luultavasti lähtisin ihan mielelläni mukaan. Eihän se olis mikään ongelma siinä tapauksessa olla pari yötä kotoa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Haluaisin. sä nyt vieraana voit tehdä mitä itse haluat, mutta miks morsian ei sais kahta päivää juhlia, juhliihan ne monesti miehetkin. Ja polttarit on vain kerran elämässä!

voihan ne polttarit olla vaikka 10 kertaa elämään aikana jos eroo ja menee taas naimisiin ja joka kerta järkätäänn polttarit.

Yhteistyössä