mitä mieltä olkkariin vallilan kelohonka fuksian väriset verhot? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28202705]Mun mielestä noissa verhoissa on jotain ahdistavaa, olipa väri sitten mikä hyvänsä.[/QUOTE]

Mulle tulee sama fiilis noista tai kuten toinen vieras sanoi että tulee mieleen painajainen.
Hiukan niinkuin siinä synkkätunnelmaisessa muumi-kirjassa. :D
Ne on synkät ja ahdistavat kuvioinniltaan.

Lisäksi ne imaisee koko huoneen jossa ne on, siitä huoneesta ei rekisteröi silmä enää mitään muuta kuin nuo verhot.

Sopiva ainoastaan jonnekin valtavaan loft-asuntoon tai isoon, valoisaan ja avoimeen tilaan.
Silti noihinkin paikkoihin löytäisin kivemmat verhot.

[QUOTE="vieras";28206121]Mulle tulee sama fiilis noista tai kuten toinen vieras sanoi että tulee mieleen painajainen.
Hiukan niinkuin siinä synkkätunnelmaisessa muumi-kirjassa. :D
Ne on synkät ja ahdistavat kuvioinniltaan.

Lisäksi ne imaisee koko huoneen jossa ne on, siitä huoneesta ei rekisteröi silmä enää mitään muuta kuin nuo verhot.

Sopiva ainoastaan jonnekin valtavaan loft-asuntoon tai isoon, valoisaan ja avoimeen tilaan.
Silti noihinkin paikkoihin löytäisin kivemmat verhot.[/QUOTE]

Samaa mieltä, todella synkät. Ja pitäisi olla tosi neutraali, riisuttu ja väritön muu sisustus ettei tulisi synkän lisäksi liian levoton kokonaisuus.

Ehdottomasti! Mulla on ja kaikki kehuu. Muuten sisustan harmaalla ja myös matossa ja sohvatyynyissä on tuota fuksiaa. Ei oo yhtään tunkkainen tai ahdistava. Isot ikkunat ja olkkari ja keittiö yhteistä tilaa niin ei oo tilakaan "liian" pieni. Ja verhot on paljon kauniimmat kun tuossa kuvassa on.

Yhteistyössä