E
"Entinen Ksantippa S."
Vieras
[QUOTE="Vieras";29202755]Nää ihme lievät autismit ja aspergerit voivat olla ihan vaan huonosti käyttäytyviä, epäsosiaalisiksi opetetttuja ongelmaisten ja saamattomien vanhempien lapsia. Siinä teille diagnoosia kerrakseen... Me ollaan jokainen erilaisia, ei siihen aina diagnoosia tarvita. Varsinkaan kun lääkkeet eivät niihin aina auta vaan se että ollaan porukassa muiden kanssa ja opetellaan/opetetaan yhteisön tavoille.[/QUOTE]
Minä taas ajattelen, että minulla on vanhempana ja ihmisenä niin hyvä itsetunto, että voin voin ottaa ihan tosissani lasteni tunteet ja kokemukset, ilman että pelkäisin menettäväni auktoriteettiani.
Jos ne kolmevuotiaan pelot ja ennakkoluulot leimaa kiukutteluksi ja tukahduttaa näkymättömiin, ei tarvitse enää kolmetoistavuotiaan pelkoja kuunnellakaan.
Ja terveistä lapsista puhun minäkin.
Minä taas ajattelen, että minulla on vanhempana ja ihmisenä niin hyvä itsetunto, että voin voin ottaa ihan tosissani lasteni tunteet ja kokemukset, ilman että pelkäisin menettäväni auktoriteettiani.
Jos ne kolmevuotiaan pelot ja ennakkoluulot leimaa kiukutteluksi ja tukahduttaa näkymättömiin, ei tarvitse enää kolmetoistavuotiaan pelkoja kuunnellakaan.
Ja terveistä lapsista puhun minäkin.