mitä mieltä olisit jos vähän aikaa tapailemasta ihanasta miehestä paljastuisi, että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taikuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin joskus lapsena kun meillä oli koira, se kyllä nukkuin milloin kenenkin perheenjäsenen jalkopäädyssä...eikä itse asiassa aina edes pysynyt vaan siellä jalkopäädyssä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Nä mä en kyllä nukkuis koiran kanssa, et olis kuinka ihana tahansa niin koira sais mun yökyläillessä nukkua muualla. :D JA lakanat pitäs vaihtaa.

Samaa mieltä, eikä saisi tuoda sitä koiraa minun sänkyyni :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Nä mä en kyllä nukkuis koiran kanssa, et olis kuinka ihana tahansa niin koira sais mun yökyläillessä nukkua muualla. :D JA lakanat pitäs vaihtaa.

Samaa mieltä, eikä saisi tuoda sitä koiraa minun sänkyyni :D

Selvisistkö sä siitä ravintolakeikasta ihan yksin? :D En ehtinyt vastaamaan, vaikk amonta kertaa aloittelin näpyttää.

Mä kerran nuorempana jätin miehen jolle koira oli pääasia, ennen minua :(
Koira kun nukkui miehen kanssa samassa sängyssä ja oli jopa aggressiivinen mua kohtaan kun tulin miehen sänkyyn :o
Eikä kovin hurmaavaa ja romanttista saati himokasta ole petipuuhissakaan kun koira hyökkäsi sänkyyn ja tökki märällä kuonollaan mua lattialle sängystä. Eipä auttanut teljetä edes toiseen huoneeseen sitä kun hyppimällä sai ovet auki. Huh, mulle riitti ja häippäsin :|

...moista, että jatkaisiko vielä koirasta huolimatta suhdetta , niin suosittelen, että et jatka! Eihän se kerro miehestä muuta, kuin että hän on koiraihminen?!
Mutta ydin tässä taitaakin olla, että ole ollenkaan koiraihminen?

Moni koira yrittää tunkea sänkyyn nukkumaan, mutta vanhakin koira oppii nukkumaan muuala kuin sängyssä (meillä 5 -vuotias opetettiin siihen aikanaan). Joten... jos kuitenkin siedät koiria/ mies on "se oikea" ei tilanne ole mahdoton!

Yhteistyössä