Mitä mieltä olisit, jos sulle tarjottaisiin näitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leipuri

Vieras
Onko liikaa, jos kahvipyödässä on tarjolla sekä kuivakakkua että muffinsseja? Näiden lisäksi olisi täytekakkua ja suolaista tarjolla. Ehdin jo leipoa kuivakakun ja nyt löytyi kivoja, juhlan teemaan sopivia muffinssivuokia ja pohdin, että mitä teen sille kakulle. Heitänkö pakastimeen ja leivon ne muffinssit sen tilalle?

mietin vaan, että onko liikaa ns. rasvaista tarjolla, jos suolainen piirakka sisältää esim. juustoa ja sitten kuivakakussa ja muffinseissa on paljon rasvaa.

[QUOTE="viola";22293697]aika paljon saman tyyppisestä taikinasta tehtyjä.Pistäisin kuivakakun tai muffinssit pakkaseen.[/QUOTE]

No tätä mä just ajoin takaa eli ajatteleeko vieraat sitten noin. Kun tarkoitus oli tehdä sen kuivakakun lisäksi vähän vähemmän rasvainen vaihtoehto.

Ihan kaffittelu hetkeen vai jonnekkin juhliin? Onko lapsia? Paljon syöjiä... muksut ainakin tykkää muffineista ja ainahan ne loput voi laittaa pakkaseen.
Vanhempi väki on taas monesti perinteisen kuivakakun ystävä.

Mulla ainakin on aina reilusti tarjottavia juhlissa, ehkä vähän liiankin kanssa. Mutta löytyypä jokaiselle jotain ja hyvin on aina maistunut. Pakkaseen mitä voi ja kavereita seuraavana päivänä rääppiäisille ja ukko vie töihin. Eivät ole vielä valittaneet...

Mitä suolaista?

[QUOTE="xxx";22293724]Ihan kaffittelu hetkeen vai jonnekkin juhliin? Onko lapsia? Paljon syöjiä... muksut ainakin tykkää muffineista ja ainahan ne loput voi laittaa pakkaseen.
Vanhempi väki on taas monesti perinteisen kuivakakun ystävä.

Mulla ainakin on aina reilusti tarjottavia juhlissa, ehkä vähän liiankin kanssa. Mutta löytyypä jokaiselle jotain ja hyvin on aina maistunut. Pakkaseen mitä voi ja kavereita seuraavana päivänä rääppiäisille ja ukko vie töihin. Eivät ole vielä valittaneet...

Mitä suolaista?[/QUOTE]

Juhliin, jossa on sekä lapsia että aikuisia. Suolaiseksi vaihtoehdoksi on tarkoitus tehdä kinkkupiirakkaa ja sen lisäksi ajattelin laittaa valmiita pasteijoita, jos kaikki välitä piirakasta tai haluaa enemmän suolaista kuin makeaa.

No, itsellä aina suht paljon tarjottavaa... Mulla täyskärin lisäksi mokkapaloja, kuivakakkua ja pullaa. Suolaisella puolella kinkkupiirakkaa, fetapiirakka ja kolmioleivät (toisessa kasvis ja toisessa kala), Sipsejä, karkkia ja kurkku-porkkana-kukkakaali dippailuun.

Uusimmat

Yhteistyössä