Mitä mieltä olisit, jos äitiäsi haukuttaisiin netissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tätä ketjua EI LIITETÄ päivän tapahtumiin!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu aikalailla siitä, miksi häntä haukuttaiisin ja miten. Mutta jo ajatus on aika tyrmistyttävä- sillä en usko iäkkään äitini tehneen mitään sellaista, joka voisi johtaa nettihaukkumiseen.

Riippuu kuinka henkilökohtaiseksi menisi, jos tyyliin jotai artikkeleita kirjotettais, joissa esiintyisi hänen nimensä ja jotain ihan törkeitä perättömiä juttuja niin sit suuttuisin kyl pahasti. Jos anonyymisti netissä ni ei vois vähempää kiinnostaa ku ainahan netissä saa paskaa niskaan, varsinkin tällaisilla keskustelupalstoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ajatellaan:
Jos teidän äiteellä olisi vaikka kuva facebookissa ja jonnekin palstalle alettaisiin avautua kuinka mongoloidi(tm) tämä on, niin tulisko hyvä mieli?

no haukkujassa se vika on, en mä mieltäni pilaisi.

Mun äiti oli paljon julkisuudessa ollessani ala-asteikäinen (90-l). Kaikki luokkakaverit ja muut "tunsivat" äidin ja yleensä kaikilla ihmisillä oli hänestä joku mielipide, usein täysin tuulesta temmattu. Silloin se kyllä satutti jonkin verran. Nykyään olisi varmaan melko lailla yhdentekevää, äiti on vahva ja sanavalmis nainen ja enemmän kuin kykenevä pitämään puolensa.

No, se nyt varmaan riippuisi siitä, millä tavalla häntä haukuttaisiin. Jos häntä puitaisiin hänen omalla nimellään ja omilla kasvoillaan foorumeilla, joilla hän ei itsekään käy, niin totta kai se olisi aivan käsittämätöntä.

Jos häntä haukuttaisiin nimettömänä, josta ei voi tunnistaa häntä juuri häneksi (kuinka monen lapsi tietää esimerkiksi äidin nikin tänne? Tai ei kai kukaan näitä lapsillaan lueta? :o ) jollain foorumilla, jolla hän on itse aktiivinen, niin silloin ollaan jo häilyvämmällä rajalla.

Yhteistyössä