mitä mieltä olette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
sellaisesta että viette lapsenne hoitoon ja ovella tulee poika vastaan ja sanoo noi tulee taas tänne ja jotakin puhuu tyhmästä.ajattelin vain että kun tutustuttiin hoitopaikkaan niin siellä ei ollut muuta kuin tämä poika ja se silloin haukkui meidän jätkää eikä hoitaja puuttunut siihen juuri mitenkään.oikeastaan vaan päätä taputti ja antoi minun ymmärtää että jatkaa vaan samaan malliin.
meidän poika ei puhu vielä mitään(2,5v) mutta en tiiä antaako se oikeutta haukkua kun toinen ei edes osaa puolustaa itteään.tuli tänään sellanen olo että mitä siellä tapahtuu päivän aikana kun hoitaja ei nää ja jätkä ei osaa sanoa että mua kiusataan.se on muutenkin sellainen että omissa oloissa on ja leikkii niinkuin muutkin tuon ikäiset.se poika on hieman levoton mitä olen siellä sitä nähnyt.kai tämä on vain huolestuneen äidin ajattelua.ja olen vain sellainen että en tykkää että omia tai toisten lapsia kiusataan/nimitellään tai saati että omat mukulat kiusaisi toisia

Olis kyllä ikävä jättää lapsi paikkaan, jossa eka kommentti oven auettua on toi. Ja vaikka oma lapsi ei vielä puhu, ymmärtää kyllä enemmän kuin puhuu. Eli ei kiva jäädäkään hänen varmasti. Mä ottaisin puheeksi hoitajan kanssa tän toisen pojan asenteen. Kysyisin suoraan että näkeekö sen päivän mittaan miten tuo asenne vaikuttaa lasten olemiseen ja väleihin.

pitää kyllä kysellä varsinkin jos aamulla on taas sama kommentti odottamassa.itse on tyttöä koittanut valistaa että toisia ei saa haukkua ja varmaan poikakin on oppia saanut vaikka ei osaa ilmaista itseään.tuntuu vain niin typerältä että pitäisihän ne perussäännöt opettaa ja hoidossakin jatkaa sitä oppia

Yhteistyössä