mitä mieltä olette ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Tuli eilen puhetta kaveri porukassa,kun eräs nainen hakkaa usein miestään ja mies sanoi,että on monesti tehnyt mieli jo lyödä takaisin,mutta kun miehet ei saa lyödä naista.

Mä sit kerroin oman mielipiteeni josta muut järkyttyivät suuresti.

Mun mielestä jos nainen lyö miestä on miehellä oikeus lyödä takaisin.
(ei sillä et lyöminen olisi missään nimessä oikein tai kostaminen tms )
Mua oksettaa,et naiset kinuu tasa-arvoa monissa asioissa ja sit kuitenkin
lyövät miehiä luottaen siihen et ne ei voi lyödä takasin.

Jos mä lyön jotain miestä joskus ni saa lyödä takasin..

Mä olen sitä mieltä, et se, kumpi on järkevämpi, ja aikuisempi, niin se ei lyö takasin. En siis kannustais miestä menee naisensa kimppuun tilanteen ollessa päällä.

Tässä ei ole kysymys enään kumpi saa lyödä ja ketä, vaan lähtisin ukkona menemään jos tämä on yleistäkin. Syyt taustalla, miksi lyödään pitäisi pikaisesti selvittää.

Minusta miehen ei pitäisi olla tuollaisessa suhteessa. Minun mielestä miehen ei pitäisi myöskään lyödä takaisin, mikäli nainen on pienenpi, ellei ole pakko itsepuolustustarkoituksessa. Jos ovat saman kokoisia, niin sen kun hakkaavat toisiaan. :whistle:

emmä haluu noien yksien parisuhteeseen puuttuu mitenkään..se ei mulle kuulu,mut siis yleisellä tasolla mietin vaan et onko teidän mielestä oikein et naiset sais lyödä miestä tuudittuen siihen et miehet ei saa lyödä kuitenkaan takasin..
Tasa-arvohan tässäkin pitäis päteä..

Must jos mies on isompi, niin on turha alkaa lyömään takaisin, mutta kiinni saa pitää niin lujaa ku tarvis on kunnes muija tajuaa rauhoittua. Näin meidän entiset naapurit äänistä päätellen tekivät usein...

Ja oon siis sitä mieltä, että on ihan yhtä paha oli lyöjä kumpi tahansa. Ja olivat sit samankokoisia tai erikokoisia, ei vaikuta asiaan.

Treeneissä on tullut matsattua ukon kanssa, ja on kyl sanottava, et jos se oikeesti löis ilman hanskoja tai mma-hanskoilla, niin multa olis suunnilleen henki pois samantien. Mä voisin sitä hakata tunnin ilman sanottavaa vaikutusta (tiettyjä kropan kohtia lukuunottamatta :)), ja se sais mut yhdellä kädellä pidettyä kauempana kunnes rauhoittuisin. Se ei silti anna mulle oikeutta hakata ukkoa, paitsi treeneissä kun asiasta on sovittu ja on hammas- ja alasuojat yms.

Yhteistyössä