Mitä mieltä olette, voiko rippijuhlissa tarjota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mieltä

Vieras
raparperipiirakkaa? Juhlat kesäkuun puolivälissä. Joten siitä sais ehkä raikkaan version. Ei olisi aina niitä samoja porkkanapiirakkaa tai mokkapaloja. Vai onko tuo liian arkinen. Ja siis tietysti muutakin tarjottavaa tulee

Mä taas mietin, onko mitään mitä EI voisi juhlissa tarjota? Mun mielestä kaikki leipomukset käy kaikkeen juhlaan. No, ehkä mä en mitään mämmiä alkais jouluna tarjoilemaan, että kausituotteet pysyköön omilla kausillaan, mutta noin muuten :).

Niissä rippijuhlissa joissa minä olen ollut on kahvipöydässä ollut täytekakku eikä mitään porkkanakakkuja tai mokkapaloja. Ei raparperipiirakassa motään vikaa kuitenkaan ole... Itse vaan miellän sen arkikahvipöytään.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28087953:
Niissä rippijuhlissa joissa minä olen ollut on kahvipöydässä ollut täytekakku eikä mitään porkkanakakkuja tai mokkapaloja. Ei raparperipiirakassa motään vikaa kuitenkaan ole... Itse vaan miellän sen arkikahvipöytään.

Varmaan ap. laittaa sen täytekakunkin, tai näin kuvittelisin.

[QUOTE="Hiphei";28088011]Miten joku voi miettiä helmikuussa jo kesäkuun juhlia ?[/QUOTE]

Ja miten joku voi ostaa joululahjoja tammikuun alennusmyynneistä? Ehkä sen takia, että haluaa säästää rahaa

sopii hyvin, mutta se, mikä ei sovi, on alkoholi rippi(!)juhliin. nykyään törkätään kuoharilasi käteen ja nostetaan malja tämän mahtavan "suorituksen" kunniaksi..
eikö vanhemmat nyt millään malttais oottaa yo-juhliin sen alkoholin kanssa?

Yhteistyössä