Mitä mieltä olette uusimman Kaksplus -lehen jutuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hipsula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hipsula"

Vieras
Kun luin uusimman kaksplussan se herätti aika paljon mielipiteitä. Mielestäni ihanaa oli lukea Williamsin oireyhtymästä, koska siitä on todella vähän tietoa..Mutta mielestäni odottajalle juttua oli aika niukasti.. :(

Mitä mieltä te olitte? mikä juttu oli aivan turhaa ja ois joutanu pois? tai mikä oli ihana juttu, mistä kiinnostuitte?

Joop, tylsä päivä mutta jospa tää herättäs vähän keskustelua..

kiitos.. :)

Mä olin jotenkin tosi pettynyt koko lehteen. Muutenkin luen ennemmin Vauva-lehteä, kun siinä on enemmän juttua odotuksesta ja ihan pienistä vauvoista eikä jo isommista lapsista (myöhemmin toki sekin sitten ajankohtainen).
Mutta keskustelupalstana Kaksplus on ehdoton ykkönen. :)

Lehti vaikuttaa menneen vähän sellaiseen seiskamaiseen suuntaan ja itsekin pidän nykyisin Vauva lehteä parempana.
Plussaa siitä, etttä monipuolisesti on sisältöä, mutta jotenkin vähän liian sellaista sensaatiohakuista (en nyt keksi parempaakaan sanaa :)

Oi anteeks, williams juttu oliki vauva lehessä! :o sori, sori...

Ite tilaan vauva lehteä ja tykkään kovasti, koska siinä on asiaa enemmän vauvoista ja odotuksesta, unohtamatta isompia lapsia.

Mutta tuntuu tosiaan et kaksplus on menossa seiskamaiseksi.. pöhköä. Ja ärsyttää kun niin paljon ite tykkään olla täällä kaksplussan foorumilla (ehoton ykkönen!) niin samat jutut pyörii lehessä! :( Ois kiva saada uutta luettavaa, eikä niitä mitä täällä palstalla on jo keskusteltu..

[QUOTE="Hipsula";23738666]Oi anteeks, williams juttu oliki vauva lehessä! :o sori, sori...

Ite tilaan vauva lehteä ja tykkään kovasti, koska siinä on asiaa enemmän vauvoista ja odotuksesta, unohtamatta isompia lapsia.

Mutta tuntuu tosiaan et kaksplus on menossa seiskamaiseksi.. pöhköä. Ja ärsyttää kun niin paljon ite tykkään olla täällä kaksplussan foorumilla (ehoton ykkönen!) niin samat jutut pyörii lehessä! :( Ois kiva saada uutta luettavaa, eikä niitä mitä täällä palstalla on jo keskusteltu..[/QUOTE]

No minä jo olin että :O oliko siinä oikeasti joku oikea juttukin koska munkin mielestä se oli muuttunu ihan surkeeksi. Mä valitsen nykyisin itse mieluiten Meidän perhe lehden.

Tympeä numero oli.. ei oikeen mitään "asiaa" innostuin heti kun oli että jee haastattelu jostain perheestä niin -> "me jäätiin pohjois-karjalaan" plaah, ei mitään asiaa koko jutussa.. ei lapsista kerrottu oikein mitään.. tai en vaan ymmärrä miks semmonen juttu oli tehty??

Yhteistyössä