Mitä mieltä olette tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Kävin eksällä viemässä lapset.Ollaan erottu jo 2,5-v sitten eikä meidän välillä ole ollut mitään seksipitoista sen jälkeen.
Miehellä uusi jo 11 kk kestänyt suhde .
Ihmettelin kun siinä hänen kämpässään seisoin että kuka ptaputtelee peffaani...exä!
pian sen jälkeen yht´äkkiä puristeli tisusta sanoen että " sullakun on niin hyvät tissit."Siihen sanoin että lopettaisi.
Eipä minua kylläkään mitenkään imarrellut moinen ja ajattelin että mitä se uus suhdekkin(miehen) tuosta sanoisi.
Kun lähdin pussasi vielä poskelle.

siis teillä ei 2,5v aikana sitten ole ollut yhtään mitään?eikä ollut alkoholia ottanut/huumeita(toivottavasti ei kun lapset sinne meni)..näkikö lapset ja missä hänen nykyisensä oli..ei hänkään taitais tykätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ohb:
siis teillä ei 2,5v aikana sitten ole ollut yhtään mitään?eikä ollut alkoholia ottanut/huumeita(toivottavasti ei kun lapset sinne meni)..näkikö lapset ja missä hänen nykyisensä oli..ei hänkään taitais tykätä.

No ei ole ollut eron jälkeen .En edes olisi halunut sillä ero on minulle lopullinen "välirikko" seksissä.
Ei ollut humalassa eikä huumeissa tmv.
Lapset näkivät(varmaan ihmettelevät) kun jo isoja ovat.
Miehen nykyinen suhde ei ollut paikalla.
On kyllä ennenkin vihjaillut makuukammarista(ei tämän nyk.suhteen aikana kylläkään) ja taputellut hivellyt.
Oli minulle joskus uskoton montakin kertaa...liekö vielä sitten samat tavat.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
On kyllä ennenkin vihjaillut makuukammarista(ei tämän nyk.suhteen aikana kylläkään) ja taputellut hivellyt.
Oli minulle joskus uskoton montakin kertaa...liekö vielä sitten samat tavat.

Varmasti samat tavat. Ei vaikuta uskolliselta tyypiltä. Näyttää tarvitsevan seksiä keneltä vain (huomaa lainauksen mustaus), ei kunnioita suhdettaan.

Yhteistyössä