mitä mieltä olette tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yuftky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yuftky

Vieras
aamulla söin lesehiutaleita n. 2 dl+mustikoita 0.5dl hiukan maitoa
päivällä, maitorahka+ananas ja leipäjuustoa (ei ollut iso pala)
iltapäivällä kanaa ehkä 100g ja n.1 dl raejuustoa
ja nyt illalla ananas ja maitorahka ja NELJÄ ruisleipää, jossa jokaisessa metvursti viipale :( ja tuntuu että voisin vetää vielä toiset neljä!!!

kahvia olen juonut 4 kuppia...

[QUOTE="vieras";24589227]No vitamiinit on melkein nollassa, ja muutenkin tuo ruokavalio kuulostaa siltä ettei sitä jaksa noudattaa kahta viikkoa enempää.[/QUOTE]

peesi.. pari päivää ja mättäys sitten senki eestä.

Syöt illalla paljon enemmän ja tuntuu nälkä, koska yksinkertaisesti aamupala + lounas on aivan liian niukkoja, lisäksi päivälliseen pitäisi lisätä jotain, esim. kasviksia ja riisiä hieman.

[QUOTE="mamm";24589234]peesi.. pari päivää ja mättäys sitten senki eestä.[/QUOTE]

no olen jatkanut tätä maaliskuusta asti... lisäksi syön omega 3 ja maitohappobakteeria

joskus syön enemmän, joskus vähemmän, ja saatan herkutellakkin esim, mäkkäriaterialla, mutta syön tuskin muuta silloin, ja liikun joka päivä... :P
harmittaa vaan tuo järkyttävä leivän mättääminen... ja vieläkin tekis mieli syödä.... :(

no olen jatkanut tätä maaliskuusta asti... lisäksi syön omega 3 ja maitohappobakteeria

joskus syön enemmän, joskus vähemmän, ja saatan herkutellakkin esim, mäkkäriaterialla, mutta syön tuskin muuta silloin, ja liikun joka päivä... :P
harmittaa vaan tuo järkyttävä leivän mättääminen... ja vieläkin tekis mieli syödä.... :(

No kasviksia napaan sitten vaan! Jos karppaat niin voissa paistettu kaalisipulihöttö on hyvää. Höyrytetyt kukkakaalit ja parsakaalit ovat myös nameja. Nyt alkaa kotimaisten omenien kausi olla käynnissä, ne ovat oikeita vitamiinipommeja!

Onko tarkoitus laihtua? Ja paljonko olet laihtunut maaliskuusta lähtien?

Mielestäni hyvin proteiineja, mutta muuten hyvin yksitoikkoinen ja kaikki vitamiinit, esim marjat, vihannekset sekä hedelmät puuttuvat.

[QUOTE="laihduttaja";24589371]Onko tarkoitus laihtua? Ja paljonko olet laihtunut maaliskuusta lähtien?

Mielestäni hyvin proteiineja, mutta muuten hyvin yksitoikkoinen ja kaikki vitamiinit, esim marjat, vihannekset sekä hedelmät puuttuvat.[/QUOTE]

Mustikoita sanoi syövänsä.

olen n. 20kg laihtunut... syön oikeesti aika monipuolisesti ainakin useimmiten, yleensä syön salaattia päiväruoaksi(juusto tai kanasalaattia, kaupan valmiita), ja kalaa,kanaa, pekonia, munia ja joskus muitakin hedelmiä kun ananasta.... mut toi maitorahka ja ananas on pysyny jo kauan...tykkään. vokkivihanneksia söin hetki sitten paljon, mutta kyllästyin..

vaikuttaako tuloksiin toi jos syö usein samaa...

Eihän se vaikuta painon pudotukseen, jos syöt samaa(siis vähemmän kaloreita kuin kulutat), itse vain yleensä kyllästyy. Kyllähän laihtuu, jos syö pelkkää porkkanaa tai näkkileipää, joskus lukenut noilla laihduttaneista :)

[QUOTE="laihduttaja";24589563]Hienosti olet saanut putoamaan! Onnea!
Onko vielä pudotettavaa?[/QUOTE]

nyt kun mittasin niin paino on 66kg :( et 7kg vielä.... tai 59,9 on tavote :P
onko yleensä paino korkeampi illalla kun aamulla, vai onko väliä millon mittaa... ja jos huomenna aamulla mittaan ja paino onkin 65 ni kumpi on oikee paino?

[QUOTE="laihduttaja";24589563]Hienosti olet saanut putoamaan! Onnea!
Onko vielä pudotettavaa?[/QUOTE]

ja kiitos :) olen jo tuostakin pudotuksesta ilonen.
nimimerkkis perusteella olet myös laihduttaja? :D miten sulla sujuu :) mitä teet?

[QUOTE="aap";24589614]nyt kun mittasin niin paino on 66kg :( et 7kg vielä.... tai 59,9 on tavote :P
onko yleensä paino korkeampi illalla kun aamulla, vai onko väliä millon mittaa... ja jos huomenna aamulla mittaan ja paino onkin 65 ni kumpi on oikee paino?[/QUOTE]

Aamupaino tyhjällä mahalla on luotettavin, käy vielä aamupissillä ensin. ;)

[QUOTE="aap";24589723]hyvä tietää :) onko tietoa nouseeko paino kun on kuukautiset... vai vaikuttaako mitenkään? mulla meinaan on nyt :D vai yritänkö vaan uskotella itelleni et painaisinkin vähemmän "oikeesti" :D[/QUOTE]

Voipi nousta, kun turvottaa. :D

Yhteistyössä