Mitä mieltä olette tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pupujussikat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pupujussikat

Uusi jäsen
15.05.2006
12
0
1
Olimme tässä perheeni kanssa uimassa läheisellä pienellä järvellä. Rannalle tuli isä kahden lapsensa kanssa. Tytär saattoi olla noin 5-6 vuotias ja poika ehkä 3-4 (veikkaisin). Nuorempi lapsista sanoi isälle, että hänellä on pissahätä. Isä käski molempien lasten pissata veteen ja niin he myös tekivät. Oikein laskivat housunsa ja lorottivat järveen. Minusta on ymmärrettävää, jos lapselle sattuu vahinko ja pissa tulee veteen, mutta on mielestäni hävytöntä, että vanhemmat oikein käskevät lastensa pissata veteen, jossa muut uivat!

SIIS ihan kamalaa hei. Nyt sä varmaan kuolit tuohon,ja sun lapses myrkytty ku ne ui siinä vedessä. Se vesi varmaanki virtaa? siellon kuule ihan saletisti paljo pahempiaki mömmöjä ku lapsen pissa!

Oisin kuitenki ite ehkä johonki puskaan kiikuttanu.

No me pienenä kustiin aina järveen ja niin kaikki teki, se oli ihan normaalia... ei mulla tulis mieleen että siinä on jotain väärää. No, ehkä jos on joku oikein pieni lampi jossa vesi seisoo... en mä nyt tuosta kyllä välittäisi mitään... sorry! Mut tää oli mun mielipide vain. kyllä sinne veteen varmasti pissii yksi ja toinenkin pieni uimari, ehkä isompikin :whistle:

Itse käskin omien lasteni mennä hieman kauemmas rannasta puskapissalle. En vain ymmärrä, että jos lapsi oikein ilmoittaa, että hänellä on pissahätä ja hyvin ehtisi vielä pusikkoon, niin miksei sitten viitsi viedä lasta hieman kauemmas rannasta.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
inhottavaa. just tänään lähdimme kotiin kun kuopus sanoi että pissattaa. jaksoi jopa odottaa että esikoinen ui loppuun.

Miksi ei voinut käydä puskapissillä? Minusta se on ihan hyväksyttävää rannalla jos siellä ei ole vessaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pupujussikat:
Olimme tässä perheeni kanssa uimassa läheisellä pienellä järvellä. Rannalle tuli isä kahden lapsensa kanssa. Tytär saattoi olla noin 5-6 vuotias ja poika ehkä 3-4 (veikkaisin). Nuorempi lapsista sanoi isälle, että hänellä on pissahätä. Isä käski molempien lasten pissata veteen ja niin he myös tekivät. Oikein laskivat housunsa ja lorottivat järveen. Minusta on ymmärrettävää, jos lapselle sattuu vahinko ja pissa tulee veteen, mutta on mielestäni hävytöntä, että vanhemmat oikein käskevät lastensa pissata veteen, jossa muut uivat!

Mielenkiintoisia uimahallireissuja tulossa...

Yhteistyössä