Mitä mieltä olette tästä sormuksesta vihkisormuksena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehkä morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on ihan nätti ja persoonallinen. Mulla on yleensä tosi tarkka oma maku ja olin ennen linkin avaamista jo varma, et takuulla on susiruma, mutta nyt erehdyin. Tästä voisin tykkääkin, hmmm...

Mahtaako kestää jokapäiväisessä käytössä? Muistelen, että tämän sormuksen kestävyydestä on ollut puhetta joskus aiemmin tällä palstalla

No töissä sen joutuisin kuitenkin ottamaan pois koska ei hoitajalla saa olla sormuksia. Käsiä pestessä, leipoessa yms. ottaisin pois koska iho on muutenkin herkkä niin ei tee hyvää jos jää kosteutta tms. sormuksen alle.

on tosi kaunis, mutta jotenkin huvittaa nämä sormuspähkäilyt kun ainakin omalla kohdalla on käynyt niin että se oma sormus on jäänyt sinne piironginlaatikkoon vuosien saatossa, ensinnäkin ei se sovi sormeen enää ja toisekseen sitä ei voi töiden vuoksi (elintarvikeala) edes pitää. Samat syyt miehellä, siellä ne kalliit sormukset killuu lipastonlaatikossa odotellen parempia aikoja :D Loppupeleissä sillä sormuksella ei ole mitään väliä minkälainen se on, liitto porskuttaa jos on porskuttaakseen olipa sitten mikä rinkula tai ei nimim. 24 vuotta naimisissa and still going strong :D

Kaunis ja miusta sopii hyvin vihkisormukseksi. Tärkeintä on että sie tykkäät siitä. :)

Mulla on ollut 10 v vihkisormus sormessani ja tulee olemaankin viellä pitkään eikä missään laatikossa. Miusta kyllä on väliä millainen sormus on, sen pitää olla sellainen mikä,tuntuu omalta ja oikealta.

Viimeksi muokattu:
Nätti, ei tosin oman tyylinen. :)

Ei meilläkään sormukset missään lipastossa roilaa. Minulla on sormessa 24/7 ja mies joutuu töissä ottamaan pois mutta muuten pitää aina sormessa. Oman sormuksen kokoa on kerran muutettukkin.

Itselläni on valkokultaisena tuo ja tykkään kovasti. Kestävyydestä sen verran, että hyvin on vuosikausia kestänyt ja sormessa 24/7. Valkokultaisena piti silloin ainakin erikseen teettää.

En mä valitse koruja, vaatteita tms. sen mukaan onko ne suosittuja vai ei. Mä valitsen sen mistä mä pidän, ei mitään merkitystä samanlainen olisi joka toisella.

Sormus maksaa keltakultaisena vajaa 900€

Ai nyt se on 900e? Katselin joskus tuota ihan muuten vain sormukseksi, niin hinta oli jotain 490-550e.

Kaunis on mielestäni. Mulla oli joskus samantyyppinen pronssinen joku nobodysormus, mutta mun iho ei siedäkään pronssia, siksi katselin tuota.

Yhteistyössä