mitä mieltä olette tästä menuusta ja sen hinnasta? tilataan seisova pöytä synttäreille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järjestäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järjestäjä

Vieras
Alkumalja (alkoholiton siideri 1,50?/hlö)

Raikas vihersalaatti
Paahtopaisti-pastasalaatti
Savulohta
Keitetyt perunat ja tillivoita

Porsaan ulkofilettä savuporokastikkeessa
Kermaperunoita
Lämpimiä kasviksia
Lapsille: Lihapullia, nakkeja, ranskalaisia, tomaattia ja kurkkua

Leivät ja levite
Ruokajuomat vesi, maito, kotikalja, mehu

23,50?/hlö Lapset alle 12-vuotta 12,50?/hlö (syöttötuoli-ikäiset maksutta)

Täytekakku
Kahvi/tee/mehu

6,50?/hlö

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja apuav:
melko kallista. tai siis meillä jäis kyllä maksulliset synttärit käymättä:/ tulis maksaa 130e noi juhlat.

sankari maksaa kaikille siis...
mutta mietin miten saisi halvemmaksi sankarin pussillekin.

jaaaaa.... no kyllä se aika kalliiksi tulee sille sankarillekin!! ootteko kilpailuttanut pitopalveluja? toi lasten hinta on mun mielestä ihan liikaa.

melko kallista. tai siis meillä jäis kyllä maksulliset synttärit käymättä:/ tulis maksaa 130e noi juhlat.

No mä ainakin käsitin heti, että ei vieraat mitään maksa. Aika jännä oletus, että pitäisi vieraitten maksaa ruoka.

No tuo alkumalja on kyllä aika kallis, jos siihen siis kuuluu vain pienen pieni lasillinen (mitäs siihen tuleekaan, joku reilu desi)? Kun miettii, että tuohon hintaan samaa tavaraa saa kaupasta 1,5L. Lapsillekkin hinta ranskiksista ja nakeista on kyllä aika kova. Ruoka aikuisille kuulostaa kyllä hyvältä ja ok-hinta suhteutettuna sisältöön.

Menu ok hintainen. Ruoat aika tavallisia eli ei mitään erikoista ja pääruoan possun kastike savuporo ja kermaperunat jopa tuhdin kuulonen. Ite kaipaisin raikkaampaa kokonaisuutta eli alkuun erilaisia salaatteja ja pääruoaksi vaikka lämminsavulohta tai siikaa.

Yleensä alle 4-v on ollu ilmaiset, tuon vois tarkistaa, varsinkin jos paljon lapsia tulossa.
Lapsille aika monessa paikassa noi nakit+lihapullat. Kalapuikot tai kananuggetit olis vaihtelevampia.

Mutta voitteko itte edes vaikuttaa menun sisältöön?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

No mä ainakin käsitin heti, että ei vieraat mitään maksa. Aika jännä oletus, että pitäisi vieraitten maksaa ruoka.

Tätä minäkin jäin ihmetteleen että mistä moinen oletus.

Hinnasta aina ruikutetaan. Tottakai halutaan halvemmalla. Sitten pitää tehdä itse. Ravintolan ruoan kate on yleensä minimaalinen + siellä tarvitaan henkilökuntaa tarjoilemaan ja valmistamaan ruoat ynnä muuta työntekijää että se ravintola pysyy pystyssä. Tuo hinta on kohtuullinen.

Mun mukula kyllä on aina syönyt samaa kun muut. Ikää nyt tasan 3v. Siis tokihan sitä lastenannosta tilataan, kun kooltaan ei jaksa isoa annosta syödä, mutta muuten. Tosin viimeksi häissä poika söi kyllä ihan aikuisen annoksen kalaa, possua, lisäkkeitä, alkuruokia. Taisi olla nälkä. Mua inhottaa, kun aina on nakki/lihapulla/ranskalaiset lasten ruuan vaihtoehtona. Opeta siinä lasta syömään kunnolla, kun ravintolassa syödään roskaa. Onneksi välillä sentään löytyy ihan oikeata piffiä tai kunnon kalaa. Toki ei poitsu mitä tahansa salaattia syö, joten siinä on nirso.

Hinnasta on vaikeas sanoa mitään. Erikoistahan tuo ei ole, mutta nykyään kaikki maksaa. Enemmän mulle olisi tärkeätä, että tiedän että ko firma oikeasti tekee hyvää, eikä mitään ruokalaruokaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ravintolatyöntekijä:
Menu ok hintainen. Ruoat aika tavallisia eli ei mitään erikoista ja pääruoan possun kastike savuporo ja kermaperunat jopa tuhdin kuulonen. Ite kaipaisin raikkaampaa kokonaisuutta eli alkuun erilaisia salaatteja ja pääruoaksi vaikka lämminsavulohta tai siikaa.

Yleensä alle 4-v on ollu ilmaiset, tuon vois tarkistaa, varsinkin jos paljon lapsia tulossa.
Lapsille aika monessa paikassa noi nakit+lihapullat. Kalapuikot tai kananuggetit olis vaihtelevampia.

Mutta voitteko itte edes vaikuttaa menun sisältöön?

Voimme vaikuttaa listaan.
Minäkin mietin tuota paahtopaisti salaattia että aika tuhti ja kalliskin?
Ja samaten tuo porokastike on outo valinta? Tavallinen kermakastike parempi?
Mutta jos onkin nuggetit ja joku lapsi ei pidäkkään eikä ole muuta?

Hintoihin en osaa ottaa kantaa, kun en tiedä paljonko ne yleensäkään maksaa.

aikuisten ruuat kuulostaa hyvältä, mut miksi lapsille on aina ranskalaiset, nakit ja lihapullat?

Yhteistyössä