Mitä mieltä olette tässä asiassa yksityisyyden menetyksestä parisuhteessa?Pengottu puhelimet ja kaikki mahollinen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja broken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

broken

Vieras
Eli olemme naimisissa ja miehellä oletus pidempään että minulla on joku toinen...no,onkin mutta vain täysin ystävä jolle olen soittanut muutamat kerrat ja tavannut kerran.

No...nyt selvinnyt että tonkinut kaiken mahdollisen,kännyn,rahapussin,netin sivuhistorian,kytännyt pelejäni yhdellä pelisivustolla...ja useasti on nämä kaikki tapahtuneet.

Meillä on vaikeutemme liitossa,ja nyt minua kyllä ahdistaa vielä suuremmin,mistä tiedän vaikka hän olisi koko historiamme ajan käynyt näillä omilla jutuillani?!

Eli onko teidän mielestänne tuo toiminta oikein vaikka sitten joku löytäisikin sillä että toisella on joku toinen?

Minulla ei ole toista,vain ystävä.

siis eihän se oikein ole. mutta jos on sairaalloisen mustasukkainen ja toinen käyttäytyy normaalista poikkeavalla tavalla ykskaks (jos miehes on näin kokenu) niin kyllä semmonen ihminen silloin kaikki tarkistaa ja penkoo.

Jos se ystävä on jotain mitä pitää salata, on syytä katsoa peiliin onko antanut aihetta epäilyihin.

Penkomista en sulata vaikka aihetta olisi (muka) annettu.

Aikuiset selvittävät asiat keskustelemalla vaikka pidemmällä aikavälillä, ja jos se ei sovi niin auttaisin pakkaamisessa.

(Ja meillä nuo kaikki on levällään eli toisen kurkattavissa, meilit yhteisiä jne mutta silti, periaatteesta olen tuota mieltä. Kirjeitä ei avata jos erikseen ei ole sovittu VAIKKA ne avaamisen jälkeen onkin levällään pöydällä :D )

Tuollaisen penkomisen jälkeen on mielestäni luottamus toiseen menetetty pysyvästi. En itse haluisi ketään urkkijaa puolisokseni eikä miulle tulisi mieleen tonkia toisen sähköpostia tai puhelinta, vaikka jotain epäilisinkin. Jotenkin muulla tavoin haluisin asiat selvittää.

Mitä tarkoitat tuolla, että sinulla on ystävä?

Kestävätkö juttunne päivänvalon, sallisitko samanlaisen ystävän myös miehellesi?

Ystävä voi olla kaveri vuosien takaa, tai netistä löydetty tyyppi jonka kanssa flirttaillaan, puhutaan tuhmia, yms...

siis juu,olen toki salannut tuon ystävän mieheltäni...en olisi ikinä uskonut hänen ymmärtävän että voisin olla miehen kanssa vain ystävä...ja siksi hän kai epäillytkin sitten...mutta tuo hänen toimintansa vain tuntuu niin pahalta nyt kun sanoi asiasta ja luoja tietää miten kauan on kyylännyt kaikkea omia juttujani.

Tuo pidempään kestänyt salaaminen on mun mielestä kyllä pahempaa kuin penkominen. Koska miehesi on olettanut sinun olevan erilainen jollain tasolla, tuon luokitteleisin jo melkein henkisen luottamuksen pettämiseksi. En varsinaiseksi Pettämiseksi mutta jotenkin siihen suuntaan.

Olen sitä mieltä että jos joku pitää salata siksi ettei toiselle tule paha mieli, miksi sitä pitää tehdä? Jos kyse ei ole siis väkivaltaisesta alistavasta miehestä joka ei salli naiselle yhtään ystävää.

Minua haittaa koska koen että vaikka olen äiti ja vaimo,olen myös minä itse...ja tuntuu ettei sitä enää ole olemassakaan,vaan kaikki mitä teen ja tulen tekemään kuuluu myös kaikille,siis kaikki,puhelut,netissä käymiseni sun muut.

Minusta miehelläsi on oikeus olla mustasukkainen. Olet salannut ns. ystäväsi häneltä. Itsekin myönnät sen. Oli ystävä mikä lie, niin miehesi olkoon tärkeämpi ja oisit kertonut miehellesi silläkin uhalla että ystävä menetetään. Salailusi on tehnyt asian mutkikkaaksi. Oletat että miehesi luotttaa sinuun, mutta sinä et luota häneen. Luottamus on myös sitä että kertoo kaiken toiselle salaamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja broken:
Minua haittaa koska koen että vaikka olen äiti ja vaimo,olen myös minä itse...ja tuntuu ettei sitä enää ole olemassakaan,vaan kaikki mitä teen ja tulen tekemään kuuluu myös kaikille,siis kaikki,puhelut,netissä käymiseni sun muut.

Voisitko ajatell aettä menet töihin tai aloitat uuden harrastuksen? Siellä olisit vain Maija/Tiina/Jasmine etkä vaimo tai äiti.

Teillä on kyllä isot keskustelut edessä.

Mitä miehesi sanoi kun kerroit tuon, että haluat olla yksilö ja ihan itsesi etkä tarvitse viime tarkistuksen mukaan holhoojaakaan? Vai perusteliko tonkimistaan ja jos niin miten?

Sinä olet sinä itse. Sinulla on oikeus olla ystävä vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa, mutta salailu tekee siitä epäilyttävää. Ja siksi ehkä miehen kyyläysvaisto heräsi.

Miehelle sakot vaimon Facebook-tilin vakoilusta

Oululainen vuonna 1977 syntynyt mies sai Oulun käräjillä 40 päiväsakkoa oman vaimonsa Facebook-tilin vakoilusta.

Mies oli asentanut pariskunnan yhteiseen kannettavaan vakoiluohjelman ja urkkinut tietoonsa vaimon Facebook-käyttäjätunnuksen ja salasanan.

Tunnuksilla mies oli kirjautunut vaimonsa sivuille ja lukenut vaimonsa viestin vaihtoa.

Mies sai viestintäsalaisuuden loukkauksesta 40 päiväsakkoa eli yhteensä 1280 euroa.

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=816405

Jos ystäväsi on vain ystävä, niin pyydä toki teille iltakahville ja saman pöydän ääressä miehesi kanssa juttelette tämän ystävyysasian selväksi. Kaikki salamyhkäisyys on parisuhteessa epäilyttävää.

Juu ymmärrän toisaalta mieheni toimiakin...mutta nyt olen vain niin umpikujassa lopullisesti ajatusteni kanssa.Kun tulen aina tietämään että hän toistaa ihan varmasti tuon tekonsa koska on jokaista noita useampaan kertaan tehnytkin...mihinkäs se loppuisi...voi huhuhhuu

Juu ymmärrän toisaalta mieheni toimiakin...mutta nyt olen vain niin umpikujassa lopullisesti ajatusteni kanssa.Kun tulen aina tietämään että hän toistaa ihan varmasti tuon tekonsa koska on jokaista noita useampaan kertaan tehnytkin...mihinkäs se loppuisi...voi huhuhhuu

Ja miehesi ehkä miettii, että sinä toistat tekosi, ja saattaa myös miettiä, mitä muuta salaat häneltä. Molemmat on tehneet väärin toista kohtaan, joten varmasti tuo on vaikea tilanne teille kummallekin. Luottamuksen menetys on iso juttu, ja vie paljon aikaa ennen kuin korjaantuu. Ajan kanssa kyllä voi onnistua.

jos tämä mies on todella vain ystäväsi, niin sinulla ei pitäisi olla mitään tarvetta salailla sitä. mun mielessä heräisi epäilyksiä jos mieheni salaisi yhteyksiä johonkin naiseen ja sanoisi olevan vain ystävä, eikö se aiheuta väkisinkin epäilyksiä? tuskin salailet muitakaan ystäviäsi?

nyt ymmärrän kyllä enemmän miestäsi..

mun luottamus meni siihen ku oli onnistunu kaivaan mun 2+ kirjottelut, vaikka kirjoitin harmaana eri nimimerkillä ku yleensä. Olin purkanut tänne pahaa oloani ja sain vain haukut mieheltä, että miten voin haukkua sitä semmoseks mitä se ei ole..oli kyllä just sellanen mitä tääl kerroin, mutta ei voinu myöntää sitä.. kyseessä siis ex mies.

tuntui tosi pahalta, että tämä silloin lähes ainoa pahanolon purkamisen kanavakin oli pilalla :(

Täällähän saa lähes aina käskyksi penkoa miehen tavaroita ja kännykkää, jos mies käyttäytyy jotenkin epäilyttävästi. Nyt on luottamus mennyt, kun kyseessä on se, että mies penkoi naisen tavaroita, kun epäili oikeutetusti vaimoaan salasuhteesta.

Eiköhän aina selvittäisi vähimmällä, kun ihmiset ennen tekojaan miettisivät sallisivatko samanlaisen käytöksen puolisoltaan ja teksivät asioita sen mukaan.

Yhteistyössä