Jos sinua harmittaa ne herkut, niin kokeile vaihtaa ne kevyempiin. Esim. mansikoihin? Kaikki toki eivät voi syödä mansikoita, mutta on niitä kohta muitakin marjoja. Itse olen myös kova herkkusuu, enkä tahdo päteä sulle kommentillani -herkut on ihania :ashamed:
Itse nautin nyt paljon marjoja ja vihanneksia, ja en suutu itselleni, jos syön jäätelönkin. Olen ihan hyvä tässä painossa ja tämän muotoisena. Niinhän ne sanovat viisaatkin, että ei se kuinka usein popsii herkkuja vaan mitä ja miten paljon. Ihan kokeilun halusta ajattelin katsoa kuinka paljon hoikistuu vain muuttamalla herkkujen laatua.
Kyllä on hetkiä, että kaipaa oikeaa kermajäätelöä ja suklaatakin. Ja kun hinku on kova niin otan tietenkin. Kun ei pingota herkkujen suhteen, niitä ei kai tule syötyä liikaa? Tai ainakin tulee syötyä vähemmän kuin koko ajan ajattelisi jotain hyvää, ja sitten tulisikin napsittua huomaamatta pitkin päivää keksiä, pienen suklaamurusen, nyrkillisen muroja...Että pointtina, jos ei niin hinguttaisi jos namit ei olis NIIN kiellettyjä.
Mutta älkää suuttuko mulle, en halua esittää mitään. Itsekin olen ylipainoinen, juuri sen hieman. Laihduttaminen kun on niin ikävää. Siksi olenkin luopunut siitä. Luulen, että hyvinvointi ja onnellinen olo ovat kuitenkin pääasia. :heart: