Mitä mieltä olette naisvartalosta, joka:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lksas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lksas

Vieras
Ylipainoa on ehkä noin 15-kiloa. Vartalo on hieman tukeva ja kookas. Rinnat ovat isot. Vartalo on silti kiinteä ja vatsa ei pullota ja vyötärönseutu on hyvässä kunnossa.

En puhu itsestäni. En todellakaan ole kiinteä ja mulla on jenkkakahvoja, vaikka olen ihan normaalipainoinen.
Tuli vaan mieleen, kun toisissa keskusteluissa peräänkuulutettiin hyvänkuntoisuuden jne perään. Tulee mieleen vaan yksi ystäväni, joka siis on yllä kuvailemani näköinen. Hän on toisten mielestä sporttinen, toisten mielestä normaalikokoinen, toisten mielestä lihava. Tuolla naisella ei oikeasti ole juuri yhtään mahaa, vaikka se on jotenki iso kokoinen kuitenkin. On aika kiinteä, vaikka on tuhti.

ni oikea sana sun kuvailemalles vartalotyypille on mun mielestä tanakka. tanakka ihminen voi oikein hyvin olla hyväkuntoinen eikä hölly ja lölly mistään, voi olla lihasta ja paljon, sekin voi tehdä tanakaksi.tosin voi ne tanakatkin olla oikein hyvin ylipainoisiakin, riippuu vähn bmistä ja lihan ja läskin määrästä :D

ja joillakin muutes se läski kertyy silleen kiinteestä eikä ns tule kahvoja tai muuta mukavaa. jännä :D onko ne sit niitä hyväkuntoisia ylipainoisia ihmisiä? ja huonokuntosilal sit höllyy enempi`? ei ole omakohtasa kokemusta tästä :D

Kuulostaa kuumalta. Makuja on monia, mutta itse tykkään katsella naista joka ei ole kuin kukkakeppi. Pitää olla jotain mistä ottaa kiinni. En silti tykkää höllyvistä läskeistä, juuri tuollainen kiinteä rehevyys on kaunista.

Mun sisko! Meidän perheen naiset on kaikki isoja. Miehet taas hoikkia. Mun siskolla on bmi varmaan 29-33. Mutta jumankauta kun sillä se läski on tullut tasaisesti. Eikä sillä nyt hölly mikään paikka. Mahakin on paljon litteämpi kuin mulla, vaikka painan varmaan 20kg vähemmän.
Mun siskolla on oma ratsastuskoulu, joten toki sen työ on fyysistä.

Mun salilla on yks tuollainen nainen, ja mikäs siinä, kaunis nainen. Itse olen paljon hoikempi, mutta paljon huonokuntoisempi. Olen sairauden jäljiltä toipumassa, ja edessä on vielä paljon salikäyntejä ennen kuin voimaa on edes saman verran kuin keskivertonaisella. Olisin kyllä monta kertaa mieluummin tuollainen terveen ja reippaan oloinen nainen kuin tällainen heikko kukkakeppi. :)

Ylipainoa on ehkä noin 15-kiloa. Vartalo on hieman tukeva ja kookas. Rinnat ovat isot. Vartalo on silti kiinteä ja vatsa ei pullota ja vyötärönseutu on hyvässä kunnossa.

En puhu itsestäni. En todellakaan ole kiinteä ja mulla on jenkkakahvoja, vaikka olen ihan normaalipainoinen.
Tuli vaan mieleen, kun toisissa keskusteluissa peräänkuulutettiin hyvänkuntoisuuden jne perään. Tulee mieleen vaan yksi ystäväni, joka siis on yllä kuvailemani näköinen. Hän on toisten mielestä sporttinen, toisten mielestä normaalikokoinen, toisten mielestä lihava. Tuolla naisella ei oikeasti ole juuri yhtään mahaa, vaikka se on jotenki iso kokoinen kuitenkin. On aika kiinteä, vaikka on tuhti.

Ylipainoa 15kg...lopetin lukemisen...hoitoon.kukaan ei halua!

Jos joku on näkyvästi ylipainoinen, niin ei hyvä. Ainoastaan sellaiset, jotka eivät paisu vyötäröstä, voivat näyttää hyvältä vähän painavanakin. Ap:n kuvailema tasapaksu, ylävartalosta suuri, on enemmän mieheläs, kuin naisellinen malli.

No ylipainoa saa olla, jos ei ole iso maha. Keskivartalolihavuus on kaikkein pahinta.
AP:n kuvailema naikkonen on varmaan miesten mieleen.
Tuollainen kroppa edellyttää, että on keskimittainen (liian pitkä -> tulee liian iso ja voimakas vaikutelma) ja kauniit kasvot antaa anteeksi vähän.

Kuulostaa multa. Mutta maha näyttää pienemmältä kuin samanpainosella kohtalotoverilla, kopska rinnat on niin paljon suuremmat.
Tämän tyyppinen kroppa on ongelma, se ei pienene vaikka kuinka rehkisi vaan lihakset saa kokoa. Pitäisi näännyttää itsensä jotta koko pienenisi, mikäs siinä jos olisi mahdollista monta kuukautta olla vain ja ainoastaan siinä hommassa, ei lapsien tarpeita, ei velvotteita töissä. Silloin ei tartteisi energiaa ja kaiken voisi rehkiä pois ja nukkua tarpeeksi.

Luulenpa, että kaikilla ihmisillä on vain hyvin erilainen tapa "kerryttää ihraa". Itse olen sitä pahinta tyyppiä, että bmin:n ollessa vaikkapa 24, minussa on aika paljon puhkuraa ja pahkuraa ja hyllykettä - puhumattakaan sitten vaikkapa tilanteesta bmi:ssä 30, josta on siitäkin kokemusta. Tunnen kuitenkin joitain naisia, jotka ovat jotenkin paljon tasaisempia ja siloisempia ilkosillaan, vaikka bmi olisi luokkaa 30-35 - eivätkä nämä naiset urheile.

Miehelläni alkaa myös tuo painoindeksi olla liki 30, mutta hänen vartalonsa on edelleen kaunis. Se on vain laajempi joka suuntaan ja hiukan on vatsakumpua. Ei mitään mikä höllyisi.

Yhteistyössä