Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Mun mies oli kanssa 6 kk vuokrafirman kautta ja hyvin meni. Jäi sitten sen jälkeen vakkariksi samaiseen työpaikkaan. Mutta sen pakollisen 6 kk:n jälkeen on siis suoraan siinä firmassa ilman välikäsiä. Ja palkkakin nousi huimasti sen jälkeen.
ai eikö vuokrafirma maksa samaa palkkaa kuin työnantaja muuten maksaisi???
Alkuperäinen kirjoittaja kusipää pomo:Itse olen töissä tälläisessä henkilöstöpalvelufimassa, elikä olen se "kusipää pomo", joka rekrytoi teitä töihin. Me emme huijaa palkassa, emmekä kierrä veroja. Lomat kertyy ja lisät maksetaan. Työntekijät ovat olleet hyvinkin tyytyväisiä saamaansa kohteluun ja firmat luotettavuuteemme.
Kannattaa siis kokeilla, turvallista tämä on.
Sinne itse asiakasyritykseen ei kannata ottaa yhteyttä, kun ne tosiaan on hommanneet ihan tarkoituksella sen välikäden, joka haastattelee ja arvioi mahdollisen työntekijän.
Alkuperäinen kirjoittaja kusipää pomo:Itse olen töissä tälläisessä henkilöstöpalvelufimassa, elikä olen se "kusipää pomo", joka rekrytoi teitä töihin. Me emme huijaa palkassa, emmekä kierrä veroja. Lomat kertyy ja lisät maksetaan. Työntekijät ovat olleet hyvinkin tyytyväisiä saamaansa kohteluun ja firmat luotettavuuteemme.
Kannattaa siis kokeilla, turvallista tämä on.
Sinne itse asiakasyritykseen ei kannata ottaa yhteyttä, kun ne tosiaan on hommanneet ihan tarkoituksella sen välikäden, joka haastattelee ja arvioi mahdollisen työntekijän.
Alkuperäinen kirjoittaja kusipää pomo:Lomat kertyy ja lisät maksetaan. mahdollisen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:mun sisko on sellaisen listoilla. sai töitä yhdestä vakuutusyhtiöstä vakuutusvirkailijana ja nyt kesän jälkeen tää vakuutusyhtiö olis palkannu mun siskon ihan omille listoilleen 8eli jättänyt sen varamiespalvelun) pois välistä koska olivat niin tyytyväisiä, mutta mun sisko jatkaa opiskeluja joten i sitten jatkanutkaan siellä...joten ainakin siellä kaikki meni tosi hyvin ja työpaikka löytyi eikä mitään huijauksia ollut.
...siis onko mahdollista myöhemmin siirtyä ihan sen kyseisen firman palvelukseen....jos he itse haluavat? Siis etten ole sidottuna siihen vuokrafirmaan, että pakko ois olla vaan sen kautta...