Mitä mieltä olette muuten tuosta Korean tilanteesta? Kuinka moni uskoo, että siitä voi alkaa 3.maailmansota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itse ajattelen, että todennäköisesti tuosta tulee maailmansotakin jopa.

Pohjois-Korea on täysin hullu maa ja nyt jos Etelä-Korea aloittaa ne sotaharjotukset uudestaan siellä saarella, josta jo viimeksi P-Korea hermostui, niin sotahan siitä alkaa.

Ja P-Koreahan jo ilmoitti, että käyttää sitten ydinaseita. Kiina on P-Korean puolella, joten täysimittainen revohkahan siitä tulee..

Mä uskon että Pohjois-Korea hyökkää hetkenä minä hyvänsä Etelä-Koreaan, niiden välit on kiristyneet kiristymistään. Toivon ettei syty kolmas maailmansota koska se käydään ydinaseilla, mutta pahoin pelkään tilanteen menevän siihen. :(
Joka tapauksessa helvetin huolestuttava tilanne!

[QUOTE="Jaska Jokunen";22707652]Mä uskon että Pohjois-Korea hyökkää hetkenä minä hyvänsä Etelä-Koreaan, niiden välit on kiristyneet kiristymistään. Toivon ettei syty kolmas maailmansota koska se käydään ydinaseilla, mutta pahoin pelkään tilanteen menevän siihen. :(
Joka tapauksessa helvetin huolestuttava tilanne![/QUOTE]

Samaa mieltä. En ole koko elämäni (40v) aikana ollut yhtä huolestunut mahdollisen sodan puhkeamisesta. Tosin nyt on omia lapsia, niin tilanne on eri.

No... Vähän tuo mietityttää, kyllä. Mutta Koreoilla on ollut koko ajan sota keskenään - voitaisiinkin paremmin puhua siitä, että tämän "rauhallisen" ajan heillä on ollut eräänlainen aselepo välissään - tai tauko, miten sen nyt haluaa ilmaista.

[QUOTE="Kenguru";22707708]Pakko myöntää, että vähän huolestuttaa. On se p-korea niin sekopää valtio.[/QUOTE]

Niin, tämäpä tässä just ongelma onkin. Niille ei tunnu olevan mitään väliä, vaikka ydinsota tulisikin. Paras olisi, jos joku jysäyttäisi yksintein ydinpommin molempiin Koreoihin, niin päästäisiin niistä.
No ei vain, mutta on tuo kyllä kauhea tilanne oikeesti. Minun veikkaus on, että sota alkaa ennen joulua, jos E-Korea aloittaa tällä viikolla harjoitukset.

[QUOTE="vieras";22707725]No... Vähän tuo mietityttää, kyllä. Mutta Koreoilla on ollut koko ajan sota keskenään - voitaisiinkin paremmin puhua siitä, että tämän "rauhallisen" ajan heillä on ollut eräänlainen aselepo välissään - tai tauko, miten sen nyt haluaa ilmaista.[/QUOTE]

Nyt eri asia, heillä ydinaseet olemassa.

Yhteistyössä