Mitä mieltä olette muumilautasista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zvirbulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämäntyyppisistä, kysely sisältää siis kaikki neljä erilaista lautasta.

ngz6ffrcjqbqhxob.jpg

Viimeksi muokattu:
En ymmärrä miksi nuo ovat niin pirun suosittuja. Jotenkin rumia (siis huonolaatuisia ja rumia kuvia), ja muutenkin aika last season minun mielestäni...

Käytiin joskus koulun kanssa Arabian tehtaalla, ja olihan siellä niitä pieniä aasialaisia liimaamassa noita kuvia käsin lautasiin, mutta ei se minusta ole mitään käsityötä, ihan samalla tavalla liukuhihnatyötä kuin varmasti monissa muissakin lautastehtaissa. Miksi ne ovat niin pirun kalliita?

• Tykkää
Reactions: zvirbulis
Mä ajattelin hankkia lapsille lautaset, nuo vaikuttaisivat olevan sopivan kokoisia ja muotoisia kenties vielä sopivan kestäviä. Mutta. Nuo nykyiset ovat mielestäni harvinaisen rumia, enkä millään suostu tuollaista hintaa maksamaan rumista lautasista.

Laittelin palautetta sitten arabialle, että haluaisin mukavemman näköisiä lautasia, niin kuulemma nuo myy hyvin, eikä ole tarpeen tehdä muutoksia lautasvalikoimaan. Joku siis tykkää noista? Onko minulla sitten ihan hirvittävän huono maku?

Mielestäni ne vanhat yksiväriset, pääasiallisesti yksihahmoiset olivat ihan ok. Osa jopa kivoja, kuten rakkauslautanen.

Mun mielestä ne vanhat, jotka oli mukien kanssa samanlaisilla kuvilla, oli kivammat kun nää "yhdistelmäkuvaiset". Mutta meiltä löytyy molempia ja kaikki on samanlailla käytössä. Esim. Pikku-Myy-mukiin ei ole muuta kautasta kuin tuo "yhdistelmäkuvainen", joten katan sen sitten Myy-kupin kanssa.

Lasten mielestä noi on kivoja ja ruoka uppoo hyvin, kun voi ihmetellä, että mikähän kuva sieltä ilmestyy ja arvailla, että onko se Myy nyt tämän kohdan alla jne. :D

[QUOTE="zzz";27812883]Jos noista uusista yhdistelmäkuvallisita ei tykkää, niin monia vanhoja muumilautasia on saatavilla nettikirpputoreilla kohtuu hintaan.[/QUOTE]

??
Kohtuuhinta alkaa 25 eurosta plus toimituskulut? :D

Mä en itse tykkää muumeista niin paljoa. Olis varmaan pitänyt varautua muutama vuosi sitten, mutta silloin vannoin, että meidän taloon ei tule mariskooleja, unikkoa tahi muumikrääsää.

Yhteistyössä