Hän ei anna rokottaa oma miestä kenellä on sokeritauti ja insuliini hoito,eikä anna rokottaa lasta kenellä joku munuais sairaus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Hän ei anna rokottaa oma miestä kenellä on sokeritauti ja insuliini hoito,eikä anna rokottaa lasta kenellä joku munuais sairaus?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Hän ei anna rokottaa oma miestä kenellä on sokeritauti ja insuliini hoito,eikä anna rokottaa lasta kenellä joku munuais sairaus?
lapsen rokotuksen voi kai kieltää mutta ei miehen. (ilman miehen lupaa)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä mietin vaan, et milleen se meinaa estää miestä menemästä rokotukseen...
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä mietin vaan, et milleen se meinaa estää miestä menemästä rokotukseen...
ei hän mee,hän on samalainen kuin munkin mies,jos mäkin sanon miehelle otat rokote niin hän otta jos sanon älä otta ei hän ees mieti koko asia,niin kuin ei tapahtu maailmassa mitään
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Noh, itekin olen insuliinhoitoinen diabeetikko enkä ota rokotetta. eikä meillä rokoteta muitakaan..
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Panisin jos on yhtä hyvän näköinen kuin sinä savanna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Mä en usko tuohon pelotteluun että se ois hirvee tauti. Tää sama oli lintuinfluenssasta joku vuosi sitten ja sitten kun sitä ensin pelättiin niin huomattiinkin että meni ohi aika kivuttomasti. Mun mielestä toi rokotustiedotus on ollu omituista-> tuntuu epäluotettavalta koko rokote.
Ja maalaisjärjellä ajatellen, influenssa nostaa vaan mun sokereita. Mä en siihen kuole koska se on suht hetkellistä. Miehen kanssa päätettiin että lapsia ei rokoteta just kun molemmat ollaan epäluuloisia koko rokotetta kohtaan.
Toisin sanoen olen varmaan hölmö kun en osaa pelätä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Se on jokaisen oma valinta ottaako vai ei ja ei ketään tarvii tyhmäksi haukkua sen takia :hug:
Mutta kuten sanottu, me ollaan vaähän semmonen "mikä tapahtuu, se tapahtuu" perhe että ei etukäteen osata pelätä asioita....
SUn pitää tehä niinku ite haluat =)