J
joku
Vieras
Mitä olette vanhempina mieltä lesbo pareista, päästäsittekö lapsenne leikkimään tälläisen pariskunnan lasten kanssa? Mikä on suhtautumisenne tälläiseen pariin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Samalla tavalla suhtaudun kuin muihinkin pareihin, ja päästän.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:typerä kysymys. suhtaudun heihin kuten heteropareihinkin
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:pelkäätkö että ne lesbot on niin rajattomia rakkautensa kanssa että saattavat lapsen leikkikaverin aikana hypätä toisen kimppuun ja alkaa paneskelemaan, kaikki tämä vain siksi että ovat samaa sukupuolta? vai miten sen pitäisi häiritä oli sukupuoli mikä onkaan
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Olen itse löytänyt ihanan naisen, jonka kanssa ollaan ajateltu muuttaa yhteen.. että sillä vain kyselin yleisesti mitä tälläisistä pareista ajatellaan.. että suhtaudutaanko kauhean kielteisesti
En mitään sänky juttuja nyt hae takaa..
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:suhtaudun samalla tavalla kuin mies/nainen pareihin![]()
![]()
mikä kysymys toi oli :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Olen itse löytänyt ihanan naisen, jonka kanssa ollaan ajateltu muuttaa yhteen.. että sillä vain kyselin yleisesti mitä tälläisistä pareista ajatellaan.. että suhtaudutaanko kauhean kielteisesti
En mitään sänky juttuja nyt hae takaa..