Mitä mieltä olette lesbo pareista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku

Vieras
Mitä olette vanhempina mieltä lesbo pareista, päästäsittekö lapsenne leikkimään tälläisen pariskunnan lasten kanssa? Mikä on suhtautumisenne tälläiseen pariin?

Ihan normaalisti. meidän lähellä asuu kaksi vanhempaa rouvaa, jotka ovat lesboja. mukavampia naapureita saa etsiä. Toinen on tuomari ja toinen lääkäri. Oikein asiallista sakkia =)

Mua ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään makuuhuonetouhut, saati kenen kanssa ne touhutaan. Vai mitä ajoit kysymykselläsi takaa? Jokainen saa asuakin kenen kanssa haluaa, että mä en nyt oikein tiedä, että miten tällaiseen kysymykseen pitäisi suhtautua.

pelkäätkö että ne lesbot on niin rajattomia rakkautensa kanssa että saattavat lapsen leikkikaverin aikana hypätä toisen kimppuun ja alkaa paneskelemaan, kaikki tämä vain siksi että ovat samaa sukupuolta? vai miten sen pitäisi häiritä oli sukupuoli mikä onkaan

paras työkaverini elää lesbosuhteessa ja heillä on poika ja ei tuottaisi minkäänlaisia vaikeuksia päästää omaa lastani leikkimään heidän lapsensa kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
pelkäätkö että ne lesbot on niin rajattomia rakkautensa kanssa että saattavat lapsen leikkikaverin aikana hypätä toisen kimppuun ja alkaa paneskelemaan, kaikki tämä vain siksi että ovat samaa sukupuolta? vai miten sen pitäisi häiritä oli sukupuoli mikä onkaan

Tai ehkä kysyjä halusi tietää miten heihin itseensä suhtaudutaan?

Mutta juu. Päästäisin mielelläni leikkimään ja itseasiassa tuttuihin kuuluu naispareja.

Olen itse löytänyt ihanan naisen, jonka kanssa ollaan ajateltu muuttaa yhteen.. että sillä vain kyselin yleisesti mitä tälläisistä pareista ajatellaan.. että suhtaudutaanko kauhean kielteisesti :)
En mitään sänky juttuja nyt hae takaa..

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Olen itse löytänyt ihanan naisen, jonka kanssa ollaan ajateltu muuttaa yhteen.. että sillä vain kyselin yleisesti mitä tälläisistä pareista ajatellaan.. että suhtaudutaanko kauhean kielteisesti :)

Anna palaa!

Oon ehkä aika jäävi kommentoimaan tähän... Mut mun mielestä se et mitä teet makuuhuoneessa ei ratkaise millainen vanhempi olet ja millaisia sun lapset on. Eli elätkö hetero- vai lesbosuhteessa. Itse elänyt molemmissa ja melkein voisin sanoa et lesbosuhde oli tasapainoisin ja tasa-arvoisin koskaan kokemani!

Miten suhtaudutte perseeseen painioihin.. Antaisitteko lapsenne leikkiä heidän lastensa kanssa. Hehän kuitenkin harrastavat ihan anaaliseksiä joka kovasti tekee heidän lapsensa vähintääkin viallisiksi.

No hemmetti.. Mitä väliä sillä on onko hetero vai hupero kunha pitää lapsista hyvän huolen ja välittää heistä!!

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:

Mitä vähemmän te pariskunnat mietitte mitä toiset ajattelee, sitä normaalimmaksi tulee samaa sukupuolta olevat parit toisten silmissä.

Toisaalta mun on pakko tunnustaa että mä mielelläni antaisin lapseni leikkiä lapsenne kanssa KOSKA olette lesbopari :). Ihan just sen takia että poika näkis että samanlaista perhe-elämää vietätte kuin mekin :).

juu itse olin 9 vuotta naisen kanssa. ainut vika on, että eron jälkeen haluaa olla yhteishuoltajuudessa pojun kanssa. ihan kiva sinänsä, mutta ikävä vaan tuota pentua ehtii tulla 3-4 päivän aikana. ja ihan mukavasti tutut ja silloiset naapuritkin suhtautuneet.

Yhteistyössä