Mitä mieltä olette, jos poikanne ratsastaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmmm...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hmmm...

Vieras
Eräällä ystävälläni on hevostalli...
Nyt hän kerran vitsillä heitti poikani kuullen, että "Poika voisi aloittaa ratsastaa minun luonani." Nyt tuntuu, että poika on innostunut siitä ihan tosissaan ja haluaisi päästä.

Mitä mieltä olette, jos 13-vuotias poika on innostunut ratsastamisesta..?

Mun poika osaa ratsastaa, ratsasti nuorempana, nyt , 15-vuotiaana siirtyi mopoiluun :cool:
Kaikki poikalapseni ovat olleet enemmän tai vähemmän hevosen selässä. Mieheni ratsastaa länkkäreitä.

No, minun poika ratsastaa ja hyvin ratsastaakin! Minä pelkään niitä otuksia kuollakseni, kun taas poikaa ei hetkauta, vaikka ois kuinka iso kopukka. Olen ylpeä pojasta. Hän rakastaa eläimiä ja hevoset on erityisen lähellä sydäntä.

Sinne vaan hepan selkään jos rohkeutta riittää :) ja varsinkin jos puol-ilmatteeks/ ilmatteeks saa käydä. ratsastus on nimittäin mielestäni todella kallista nykyään.. Ja siinähä saa raitista ulkoilmaa samalla

ratsaille vaan.. jos tosiaan sitä ratsastusta aikoo myöhemmällä iälläkin vielä harrastaa, on se hyvä alottaa nyt. Meille tulossa eka vaavi nyt marraskuussa ja sikäli mikäli on tyttö (ei siis tiedetä kumpi tulee) ja hurahtaa autoihin, niin mikäs siinä, itsekin kun olen enempi autojen perään. joten mikseivät sitten pojatkin voisi harrastaa hevosia.. ei ne taida nykyään olla niin sukupolisidonnaisia :)

On varmasti kiva harrastus, kaikki eivät vain ole samaa mieltä :|
Tuttujen poika ratsasti toka luokalla ja koulukaverit aloittivat kiusaamisen. Ratsastus on kuulemma likkojen hommia. Pojan äiti otti asian puheeksi vanhempainillassa ja siellä jopa muutama isä oli sitä mieltä että ratsastus on homojen hommaa :O

Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton;22010639:
On varmasti kiva harrastus, kaikki eivät vain ole samaa mieltä :|
Tuttujen poika ratsasti toka luokalla ja koulukaverit aloittivat kiusaamisen. Ratsastus on kuulemma likkojen hommia. Pojan äiti otti asian puheeksi vanhempainillassa ja siellä jopa muutama isä oli sitä mieltä että ratsastus on homojen hommaa :O

tais siellä muutamilla isännillä olla kateuden ääni kellossa.. :D ehkäpä itse pelkäävät hevosia tai eivät vain osaa ratsastaa, vaikka haluisivat.. pilke silmäkulmassa kuitenki ovat katsoneet trinityt ym. vanhat heppa-sarjat, jossa äijät painaa jopa ilman satulaa hevosten kanssa vinhaa vauhtia..

Yhteistyössä