Mitä mieltä olette ihmisestä joka ei osaa elää yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa kirjautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa kirjautua

Vieras
Mulla on yksi kaveri, joka reilu vuosi sitten erosi pitkäaikaisesta miesystävästään, jonka kanssa olivat olleet teini-iästä lähtien ja erosta lähtien on etsimällä etsinyt uutta miestä, kun yksin ei kuulemma voi olla. Kaikenlaisia virityksiä on ollut, mutta mikään ei ole vielä kolahtanut kunnolla. Kaverille yksi tärkein kriteeri on, että miehellä ei saa olla lapsia entuudestaan ja kaverini ei niitä myöskään koskaan tule tekemään.

Niin mikä on ongelma. Jotkut vaan ei ole tottunut olemaan yksin. Mä taas olen tottunut olemaan yksin ja vaikeetahan se on sitten ottaa ketään kotia jakamaan. Joten ihan tottumiskysymys ja ei tollasesta pitäis tehdä ongelmaa. Elä ja annan toisten elää.

Tiedän myös muutamia ketkä ei osaa elää yksin. En tiedä mistä johtuu, olisko jotain kun on ollut pitkään suhteessa ja sitten eroaa, niin on jotekin vaikea alkaa yht' äkkiä elämään yksin. Tai mistä mä tiedän.

Minä en osaisi elää yksin ja onneksi ei ole tarvinnutkaan kuin pari vuotta kun kotoa muutin. Minusta kotona on yksin tylsää ja ärsyttää kun ei voi jakaa asioitaan kenenkään sellaisen kanssa jota oikeasti ne kiinnostaa eikä myöskään olisi sellaista kokemusta että olen kaikkein tärkein jollekin toiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:
Minä en osaisi elää yksin ja onneksi ei ole tarvinnutkaan kuin pari vuotta kun kotoa muutin. Minusta kotona on yksin tylsää ja ärsyttää kun ei voi jakaa asioitaan kenenkään sellaisen kanssa jota oikeasti ne kiinnostaa eikä myöskään olisi sellaista kokemusta että olen kaikkein tärkein jollekin toiselle.

Joskus on vaan pakko oppia elämään yksin :( Olisi ihanaa olla jollekin aikuisellekin tärkeä, mutta näillä mennään... Onneksi minulla on maailman ihanin ja rakkain lapsi :)

Yhteistyössä