A
ap
Vieras
Eli mä vastaan huomenna lasten välipalasta. Lapset on 1-6 vuotiaita, ei onneksi muita allergioita kuin 2 hylaa tai laktoositonta (oli toivomus)
-itse leivottuja sämpylöitä (pakkasesta)(laktoosittomia)
-juustoa valmiiksi pilkottuna ja siivutettuna(laktoositonta)
-kinkkua siivutettuna ja kuutioina
-banaania kuorissaan
-melonia valmiiksi leikattuna
-mandariineja
-rypäleitä
-kurkkua ja tomaattia valmiiksi viipaloituna
-mehukeittoa ja mehua ja vettä
-korvapuusteja ja vohveleita
Mitään maitopitoista ei oikeen tee mieli pitkään ulkoilupäivään evääksi viedä..? Paitsi tietty toi juusto, mut ei se happane niin nopeeta kai kun pakkaan kylmät hedelmät sun muut kylmät emmeet samaan rattaiden alle.
Ja kaikki huomisen osanottajat vastaa vauvojensa syömisistä ja aikuisten kahvittelut on järjestetty muuten.
Mut miltä mun piknikki tarjoilu kuulostaa? Ja tavaraa on kyllä niin että aikuisillekkin sitten lasten jälkeen riittää, jos kelpaa.
-itse leivottuja sämpylöitä (pakkasesta)(laktoosittomia)
-juustoa valmiiksi pilkottuna ja siivutettuna(laktoositonta)
-kinkkua siivutettuna ja kuutioina
-banaania kuorissaan
-melonia valmiiksi leikattuna
-mandariineja
-rypäleitä
-kurkkua ja tomaattia valmiiksi viipaloituna
-mehukeittoa ja mehua ja vettä
-korvapuusteja ja vohveleita
Mitään maitopitoista ei oikeen tee mieli pitkään ulkoilupäivään evääksi viedä..? Paitsi tietty toi juusto, mut ei se happane niin nopeeta kai kun pakkaan kylmät hedelmät sun muut kylmät emmeet samaan rattaiden alle.
Ja kaikki huomisen osanottajat vastaa vauvojensa syömisistä ja aikuisten kahvittelut on järjestetty muuten.
Mut miltä mun piknikki tarjoilu kuulostaa? Ja tavaraa on kyllä niin että aikuisillekkin sitten lasten jälkeen riittää, jos kelpaa.