Mitä mieltä olette huomisesta välipalasta, söisikö teidän lapset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli mä vastaan huomenna lasten välipalasta. Lapset on 1-6 vuotiaita, ei onneksi muita allergioita kuin 2 hylaa tai laktoositonta (oli toivomus)
-itse leivottuja sämpylöitä (pakkasesta)(laktoosittomia)
-juustoa valmiiksi pilkottuna ja siivutettuna(laktoositonta)
-kinkkua siivutettuna ja kuutioina
-banaania kuorissaan
-melonia valmiiksi leikattuna
-mandariineja
-rypäleitä
-kurkkua ja tomaattia valmiiksi viipaloituna
-mehukeittoa ja mehua ja vettä
-korvapuusteja ja vohveleita
Mitään maitopitoista ei oikeen tee mieli pitkään ulkoilupäivään evääksi viedä..? Paitsi tietty toi juusto, mut ei se happane niin nopeeta kai kun pakkaan kylmät hedelmät sun muut kylmät emmeet samaan rattaiden alle.
Ja kaikki huomisen osanottajat vastaa vauvojensa syömisistä ja aikuisten kahvittelut on järjestetty muuten.
Mut miltä mun piknikki tarjoilu kuulostaa? Ja tavaraa on kyllä niin että aikuisillekkin sitten lasten jälkeen riittää, jos kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos noi kaikki laitetaan kerralla tarjolle, lapset syö ne korvapuustit ja vohvelit.

Muussa tapauksessa laitan ne syömään ensin vähän banaania.

Meidän 2v ei taatusti koskis pullaan ja luultavasti vohvelikin jäis syömättä. Muut maistuis kyllä.

Meillä uppois kyllä pomminvarmasti 2- ja 3-vuotiaille. Oikein hyvältä kuulostaa.

Ja tosiaan, korvapuustit ja vohvelit laittaisin tarjolle sitten kun väki on syönyt ensin muuta, muuten monen kohdalla voi käydä just niin että niitä otetaan ekana ja sit ei enää muu maistukaan.

no jos noista ei mikään kelpaa, niin vanhemmat ottakoon omat eväät nirsoille lapsilleen. tuossa oli vaikka mitä ja enimmäkseen terveellisiä, jos joku äideistä on kovin tarkka mitä lapset saa syödä

-itse leivottuja sämpylöitä (pakkasesta)(laktoosittomia)
Kyllä söisi
-juustoa valmiiksi pilkottuna ja siivutettuna(laktoositonta)
Ei söisi
-kinkkua siivutettuna ja kuutioina
Kyllä söisi
-banaania kuorissaan
Kyllä söisi
-melonia valmiiksi leikattuna
Kuopus söisi, esikoinen ei
-mandariineja
Kyllä söisi
-rypäleitä
Kuopus söisi, esikoinen ei
-kurkkua ja tomaattia valmiiksi viipaloituna
Kuopus söisi kumpaakin, esikoinen vain kurkkua
-mehukeittoa ja mehua ja vettä
Joisivat mehua ja vettä
-korvapuusteja ja vohveleita
Esikoinen söisi, kuopus ei

Eli ihan riittävästi kaikille kaikkea
:p

Varmasti kelpaa, löytyy jokaiselle jotakin. Meidän lapset 2v, 4v ja 6v söis ekana kaikki melonit, sit muut hedelmät ja mehukeiton. Nää ei oikein ole leivän syöjiä, varsinkaan jos on jotain muuta tarjolla. Tosi terveellistä ja hyvää välipalaa. Kelpaa äidillekin. Missäs tuollaista välipalaa olis tarjolla? Hihhii

Yhteistyössä