Mitä mieltä olette henkilöstä, joka tekee palstalle provon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja provon kehittelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä se eroa kauheasti avauksista joissa kerrotaan kuinka kaivetaan pillua ja nuuhkitaan sormia senjälkeen ja mitä kaikkea näitä nyt onkaan täällä. Tämä tuli mieleen.

Provon keksiminen palstalle on aina parempi, kuin se, että tekee elämästään provon, laittaakseen sitten sen palstalle. Ihan vaan vinkiks näille ympäriinsä paneskelijoille!

Olen sitä mieltä, että 90% tämän palstan kirjottajista on kadottanut intiaanit kanootista, tai ainakin osa melojista on todella uupuneita. Osa kirjottelijoista on tämän lisäksi täysin persauksia vikisijöitä, joiden mielestä valtion tulisi maksaa kaikki -koska minulla on tämä lapsi tässä.
Kolmantena on narkkari&viinamäen porukka, joka ihmettelee kaikkea hernerokan keitosta sossutädin kyyläämiseen.
Neljäntenä sekaan mahtuu tirkistelijät, ne viattomat mörököllit jotka pyytää palstalaisia ystävällisesti näyttämään värkkinsä - ja tehän näytätte! ;)

...Ja sitten seuraavalle foorumille.

[QUOTE="piip";25817879]Olen sitä mieltä, että 90% tämän palstan kirjottajista on kadottanut intiaanit kanootista, tai ainakin osa melojista on todella uupuneita. Osa kirjottelijoista on tämän lisäksi täysin persauksia vikisijöitä, joiden mielestä valtion tulisi maksaa kaikki -koska minulla on tämä lapsi tässä.
Kolmantena on narkkari&viinamäen porukka, joka ihmettelee kaikkea hernerokan keitosta sossutädin kyyläämiseen.
Neljäntenä sekaan mahtuu tirkistelijät, ne viattomat mörököllit jotka pyytää palstalaisia ystävällisesti näyttämään värkkinsä - ja tehän näytätte! ;)

...Ja sitten seuraavalle foorumille.[/QUOTE]

Mää menen kuitenkin Tiipiihin tuutumaan

[QUOTE="piip";25817879]Olen sitä mieltä, että 90% tämän palstan kirjottajista on kadottanut intiaanit kanootista, tai ainakin osa melojista on todella uupuneita. Osa kirjottelijoista on tämän lisäksi täysin persauksia vikisijöitä, joiden mielestä valtion tulisi maksaa kaikki -koska minulla on tämä lapsi tässä.

...Ja sitten seuraavalle foorumille.[/QUOTE]

Unohdit mainita ne täydelliset äidit :D

mä tykkään hirveesti, jos on mitenkään mielenkiintoinen aihe ja älykäs provokaattori. itse asiassa auttaa mun työtäkin ne keskustelut. saa näkökulmaa sellaisella tavalla, jota yleensä todellisen ap:n kanssa ei synny, koska siltä puuttuu se ekshibitionismin aste, että päästäisiin kinaamaan.

niin paitsi semmoisista en tykkää, joissa laitetaan lukija hätääntymään ja kerjätään apua. ne on mun mielestä semmoinen pekka ja susi -versio, jossa pekka on joku muu, ja kun susi lopulta tulee niin se viaton pekkaparka jää ilman apua ja kansa huutaa provoa. semmoista porvoolaista veisin mieluusti korvasta tukkapesulle pönttöön.

semmoiset taas on hienoja, joissa herätellään moraalista närkästystä tärkeässä kysymyksessä.

Yhteistyössä