J
jaa-a
Vieras
Onko raskausaikana pakko käydä neuvolassa? Vai voisinko hoitaa asiat käymällä esim 5 kertaa yksityisellä gynekologilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On ihan sama. Yksityislääkäri voi kirjoittaa sen lapun ihan yhtä hyvin kuin neuvolalääkärikin. On myös olemassa ykstyisiä neuvoloita.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikös se ole sama mistä kelaa varten saa lapun?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mitenkä käy lapsilisien?
?
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Riittää että käyt lääkärissä ennen 4 raskauskuukauden loppua. Itse kävin yksityisella kun odotin kolmatta. Ja aivan toista luokkaa palvelu ja asiantuntemus kuin neuvolassa. suosittelen tosin maksaa sitten jonkin verran ja kotikäynti synnytyksen jälkeen kun kätilö kävi maksoi 75 euroa josta kela korvasi peräti 1.50 hih
En yhtään ihmettele. Täällä ei ainakaan neuvolakääkärit olleet edes gynekologeja vaan ihan tavis terveyskeskuslääkäreitä.Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Riittää että käyt lääkärissä ennen 4 raskauskuukauden loppua. Itse kävin yksityisella kun odotin kolmatta. Ja aivan toista luokkaa palvelu ja asiantuntemus kuin neuvolassa.
Ottaa, jos pyytää. Mutta eihän noita ole pakko otattaa, jos ei halua.Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja mites nuo muut seurannat, äidin verenpaine, hemoglobiini yms. ryhtyykö gyne niitä ottamaan?
Minunkin neuvolalääkäri on terveyskeskus-omalääkärini. Todella vakuuttavaa...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En yhtään ihmettele. Täällä ei ainakaan neuvolakääkärit olleet edes gynekologeja vaan ihan tavis terveyskeskuslääkäreitä.Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Riittää että käyt lääkärissä ennen 4 raskauskuukauden loppua. Itse kävin yksityisella kun odotin kolmatta. Ja aivan toista luokkaa palvelu ja asiantuntemus kuin neuvolassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Minunkin neuvolalääkäri on terveyskeskus-omalääkärini. Todella vakuuttavaa...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En yhtään ihmettele. Täällä ei ainakaan neuvolakääkärit olleet edes gynekologeja vaan ihan tavis terveyskeskuslääkäreitä.Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Riittää että käyt lääkärissä ennen 4 raskauskuukauden loppua. Itse kävin yksityisella kun odotin kolmatta. Ja aivan toista luokkaa palvelu ja asiantuntemus kuin neuvolassa.